حجت الاسلام زائری در مسجد خلیف آباد اسالم:

کشتار مسلمانان به دست یکدیگر موجب شرمندگی است/ صداقت مهم‌ترین ویژگی جلال آل‌احمد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اساس اسلام بر راستگویی است، گفت: کشتار مسلمانان به دست یکدیگر موجب شرمندگی است.

کشتار مسلمانان به دست یکدیگر موجب شرمندگی است/ صداقت مهم‌ترین ویژگی جلال آل‌احمد

به گزارش ۸دی،  حجت‌الاسلام محمدرضا زائری شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت جلال آل‌احمد در مسجد جامع خلیف‌آباد این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: امشب توفیق حضور در شب شهادت امام محمدباقر(ع) را پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه جلال آل‌احمد اهل تکبر و ریا و تظاهر نبود، افزود: در چهل‌وهفتمین سال درگذشت جلال آل‌احمد هستیم و نخستین خصوصیات وی صداقت بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امروز دنیا در تلاش برای نشان دادن تصویری نادرست از اسلام است، گفت: کشتار مسلمانان به دست یکدیگر موجب شرمندگی است.

وی با اشاره به اینکه در هیچ تاریخی چنین مسلمانان به جان یکدیگر نیفتاده‌اند، افزود: مسلمان کسی است که وقتی حرف می‌زند راست بگوید.

زائری گفت: کسی که راست می‌گوید خودش را در مسیر حق پایدار نگه می‌دارد و شنا کردن در خلاف حقیقت پایدار و کائنات برای انسان دردسرساز می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی انسان دروغ می‌گوید بر عکس آنچه گفته شد حرکت می‌کند، یادآور شد: اسلام دین کامل بوده و حتی نگاه کردن به چهره پدر و مادر را عبادت می‌داند.

استاد حوزه و دانشگاه با تصریح بر اینکه راستگویی نشانه مسلمانی است، یادآور شد: اساس اسلام راستگویی است و پیامبر(ص) با مهربانی همه را اطراف خود جمع می‌کرد.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت برای جلال آل‌احمد اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم پس از ۴۷ سال نشان می‌دهد که وی فردی با صداقت بود و نجات انسان در راستگویی است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه