شهردار اسالم:

آغاز بازسازی پل اسالم امید را در دل مردم این منطقه تقویت کرد

شهردار اسالم تالش با بیان آمدن سازه‌های پل اسالم روحیه و امید را در دل مردم این دیار تقویت کرد گفت: این پل در راستای اتصال بین ۲ بازار این شهر بسیار مهم است.

آغاز بازسازی پل اسالم امید را در دل مردم این منطقه تقویت کرد

به گزارش هشت‌دی سیف‌الله صداقت‌دوست با بیان اینکه  استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت سیزدهم در استان با عملی کردن وعده خود در مورد بازسازی پل اسالم نشان داد که جهادی بودن به حرف نیست اظهار کرد: با آمدن سازه‌های این پل، روحیه امید را در دل مردم این دیار تقویت کرد.

وی افزود: پل اسالم در راستای اتصال بین ۲ بازار این شهر بسیار مهم است و امید می‌رود با به جریان افتادن دست‌کم یک خط از این پل، مردم منطقه همچون گذشته دوباره رفت و آمد به بازار اسالم برای تهیه ملزومات خود را از سر بگیرند و مسافرانی که از این منطقه قصد گذر دارند، مشکل عبور و مرور نداشته باشند.

شهردار اسالم با اشاره به اهمیت این پل در رونق گردشگری و رونق دوباره کسب و کار، یادآور شد: اعتبار بازسازی و تکمیل پل اسالم در جریان سفر رئیس جمهور به استان گیلان مصوب شده بود که با پیگیری ویژه استاندار در یک سال گذشته به پروژه اختصاص یافت.

وی با قدردانی از تلاش جهادی استاندار گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده تالش در مجلس و فرماندار پیشین تالش، خواستار ۲ بانده شدن پل اسالم در راستای رونق بیشتر این شهر شد.

پل اسالم که ۲ بازار پررونق در مرکز این شهر را بهم متصل می‌کرد، پس از تخریب، بازار و حوزه گردشگری منطقه را تحت تاثیر قرار داد اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم بازسازی این پل با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

پل ارتباطی اسالم از توابع شهرستان تالش سال ۱۳۹۸ بر اثر بروز سیلاب دچار آسیب جدی شده بود که در سال ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آن از شهرداری اسالم به اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان واگذار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه