جام ستارگان :

یکه تازی شطرنج بازان تیم منتخب جهان برای ششمین روز پیاپی در انزلی

شطرنج بازان تیم منتخب جهان در حالی اختلاف امتیازات خود با شطرنج بازان ایرانی را به عدد ۱۳ رساندند که در هر شش روز از آغاز برگزاری جام ستارگان، همچنان یکه تاز میدان هستند.

یکه تازی شطرنج بازان تیم منتخب جهان برای ششمین روز پیاپی در انزلی

به گزارش ۸دی، در ادامه رقابتهای شطرنج جام ستارگان در سالن همایشها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی و در دور ششم ، تیم منتخب جهان تنها با اختلاف یک امتیاز توانست نتیجه تیمی این دور را نیز از آن خود کند.
در ششمین روز از این مسابقات پوریا درینی توانست جهانگیر وحیدف از ازبکستان را شکست داده و امیر رضا پور رمضانعلی مقابل مچید شویلی از گرجستان به نتیجه تساوی دست یافت.
میرشنکو از اوکراین با احسان قائم مقامی مساوی کرد و نایجل شورت از انگلستان در یک نبرد دیدنی نتوانست از پس آرین غلامی قهرمان زیر ۱۰ سال جهان برآمده و نتیجه بازی به تساوی انجامید.
دیدار علیرضا فیروز جاء و سرکیسیان از ارمنستان نیز به نتیجه مساوی ختم شد و سید خلیل موسوی نیز نتیجه بازی را به لی چانگ لی از چین تایپه واگذار کرد.
پرهام مقصود لو یکی از یکه تازان تیم منتخب شطرنج ایران توانست جان الوست از امریکا را مغلوب کرده و الکساندردریف از روسیه استاد بزرگ بانوان سارا خادم الشریعه را از پیش رو برداشت .
همچنین نتیجه بازی سکولف هلندی با شاهین لر پری زنگنه از تیم منتخب اییران نیز به نتیجه تساوی ختم شد تا در پایان ششمین روز از مسابقات جام ستارگان ، تیم منتخب جهان پنج و نیم بر چهار و نیم منتخب ایران را شکست دهد.
رقابتهای جام ستارگان بین دو تیم منتخب جهان و منتخب ایران از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه با حضور آناتولی کارپف و رییس فدراسیون جهانی شطرنج در منطقه آزاد انزلی آغاز شده و تا سی ام تیرماه ادامه دارد.
شطرنج بازان در این مسابقات به روش شونینگن در زمان استاندارد و در ۱۰ دور با یکدیگر رقابت می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه