در آستانه سفر عارف به رودبار؛

استعفای رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار در اعتراض به حمایت لیست امید از جمالی

در روزهای منتهی به برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس اخبار منتشر شده در فضای مجازی از استعفای رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار حکایت می کند.

استعفای رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار در اعتراض به حمایت لیست امید از جمالی

به گزارش ۸دی، در روزهای منتهی به برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس اخبار منتشر شده در فضای مجازی از استعفای رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار حکایت می کند.

در حالی خبر نامه استعفای سعید اکبرنیا رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار در فضای مجازی و تلگرامی پخش می شود که کمتر از یک هفته به برگزای انتخابات در دو حوزه رشت و رودبار مانده است و تاکنون مسئولان اصلاح طلب استان این موضوع را تأیید نکرده اند.

حمایت اصلاح طلبان از منوچهر جمالی و قرارگرفتن وی در لیست ائتلاف اصلاح طلبان دلیل اصلی استعفای اکبرنیا اعلام شده است.

وی معتقد است هردو نامزد راهیافته به مرحله دوم انتخابات از حامیان دولت تدبیر می باشند و بهترین گزینه  در شهرستان رودبار گزینه سکوت است.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

هیات رییسه محترم شورای اصلاح طلبان استان گیلان.

احتراما به استحضار می رساند اینجانب سعید اکبرنیا دفرازی رییس مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رودبار بعلت عملکرد بد و عجولانه  وغیر مسولانه هیات رییس استان الخصوص سیداحمد حسینی که بصورت غیر قانونی بدون توجه وخواست شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رودبار آقای دکتر جمالی را درلیست امید قرار داده درحالی که هردو نامزد راهیافته به مرحله دوم انتخابات از حامیان دولت تدبیر بوده و بهترین گزینه  درشهرستان گزینه سکوت بوده.بخاطر اعتراض به این عملکرد استعفای خودم را از شورای مشورتی اعلام می کنم.

استعفای رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان رودبار در اعتراض به حمایت ائتلاف اصلاح طلبان از منوچهر جمالی

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه