نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی انقلابی ماندند؛

شکست سنگین ائتلاف اصلاح‌ طلبان در پایتخت معنوی ایران/ پیروزی قاطع اصولگرایان با اختلاف رأی معنادار

طبق آمار غیر رسمی منتشر شده، جریان اصولگرایی در مشهد به‌طور کامل و با اختلاف معنادار نسبت به جریان اصلاحات در صدر آراء مردم قرار دارد و ائتلاف اصلاح طلبان از شکست سنگین در دومین شهر بزرگ ایران شوکه شده‌اند.

شکست سنگین ائتلاف اصلاح‌ طلبان در پایتخت معنوی ایران/ پیروزی قاطع اصولگرایان با اختلاف رأی معنادار

به گزارش ۸دی، طبق آمار غیر رسمی منتشر شده، جریان اصولگرایی در مشهد به‌طور کامل و با اختلاف معنادار نسبت به جریان اصلاحات در صدر آراء مردم قرار دارد و ائتلاف اصلاح طلبان از شکست سنگین در دومین شهر بزرگ ایران شوکه شده‌اند.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که ائتلاف اصول‌گرایان در مشهد شامل امیرحسین قاضی‌زاده با  ۳۷۸ هزار رأی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر با ۳۷۵ هزار رأی، حجت‌الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی با ۳۵۳ هزار رأی، رضا شیران خراسانی با ۳۴۱ هزار رأی و جواد کریمی قدوسی با ۳۱۹ هزار رأی به‌عنوان نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی انتخاب‌شده‌اند و حسین امینی سر لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان ۲۴۹ هزار رأی در مشهد از ورود به مجلس بازمانده است.

 

این نتیجه نشان می‌دهد برخلاف موج‌سواری برخی جریانات، رأی شهرستان‌ها به لحاظ فراگیر بسیار مهم تر از نتایج شهر تهران است و مشهد نمونه یکی از شهرهایی است که اصولگرایان در آن پیروز قاطع انتخابات شده‌اند، حضور بیش از ۶۰ درصدی نمایندگان اصولگرا در مجلس دهم از سراسر کشور نیز مؤید همین موضوع است.

 

گفتنی است فرمانداری مشهد پس از ۳۶ساعت در اقدامی کم سابقه با وجود برخی شواهد و قرائن هنوز اقدام به انتشار نتایج قطعی انتخابات نکرده است.

منبع: صبح توس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خدا عالمه.... فقط حساب همه متقلبین و متخلفین با خود خدا.... انشالله پای تندروها به مجلس نرسیده قطع بشه
ناشناس
مهم شکست خیلی خیلی معنا دار ائتلاف اصولگرایان و تندرو ها و ....در تهران هست مهم پیروزی معنادار رئیس جمهور اسبق و نازنیمون اقای خاتمی است... مهم پیروز خیلی خیلی معنادار لیست اقای رفسنجانی در مقابل لیست اقای جنتی هست مهم پانزدهمین نفر شدن اقای جنتی هست مهم اینه که جمع ارای اقای جنتی و یزدی روی هم به اقای رفسنجانی نمیرسه مهم اینه که مردم مشهد خیلی هاشون شرکت نکردن...وگرنه می دیدد که کدوم گروه پیروز واقعی هست
ناشناس
اینکه 60 درصد مجلس دهم اصول گراها هستن باید یک دور کاندیداهای یک سری شهرها رو دید که اصلا اصلاح طلب توشون نبوده... اخه دشمنی و کوته فکری تا کجا.....
در حاشیه