پوشش های خبری تنها در جهت تعریف و تمجید مسئولین نباشد/ ۱۶۷ پروژه به ارزش ۲۲۲ میلیارد تومن در این دهه افتتاح خواهند شد

مهدوی به پروژهایی که در دهه ی فجر امسال افتتاح خواهند شد پرداخت و گفت: ۱۶۷ پروژه به ارزش ۲۲۲ میلیارد تومن در این دهه افتتاح خواهند شد که سهم بخش خصوصی ۲۸ پروژه و دولتی ۱۳۹ پروژه میباشد.

پوشش های خبری تنها در جهت تعریف و تمجید مسئولین نباشد/ ۱۶۷ پروژه به ارزش ۲۲۲ میلیارد تومن در این دهه افتتاح خواهند شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی، مهدوی فرماندار رشت در نشست خبری ویژه دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری رشت، در ابتدای برنامه ضمن تشکر از خبرنگاران حاضر در جمع، با بیان این جمله که رسانه چشم مردم است افزود: رسانه ها و مطبوعات باید انتقاداتی که به مسئولین وارد است را هم پوشش دهند، و پوشش های خبری تنها در جهت تعریف و تمجید مسئولین نباشد.
وی در ادامه به انتخابات پرداخت و گفت: همه باید به قوانین جمهوری اسلامی احترام بگذاریم.
وی ضمن بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب هم به قانون مداری تاکید دارد افزود: ان شاالله آنهایی که تایید صلاحیت نگرفتند، روندهای قانونی را برای احراز صلاحیت شان طی کنند
مهدوی در ادامه به پروژهایی که در دهه ی فجر امسال افتتاح خواهند شد پرداخت و گفت: ۱۶۷ پروژه به ارزش ۲۲۲ میلیارد تومن در این دهه افتتاح خواهند شد که سهم بخش خصوصی ۲۸ پروژه و دولتی ۱۳۹ پروژه میباشد.

وی از راه های روستایی، مسکن مهر و گاز رسانی روستایی به عنوان پروژه های شاخص نام برد.
فرماندار رشت همچنین از برگزاری برنامه های جهت پاسداشت دهه، اعم از چند جشنواره فرهنگی و هنری علی الخصوص بزرگداشت ۲۲۰۰ شهید شهرستان خبر داد.
در ادامه وارسته معاون سیاسی و ابروفراخ معاون عمرانی به بیان مشروح فعالیت ها پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه