دلواپسی شرافت دارد به دلدادگی به کدخداهای عالم

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان با اشاره به اینکه دلواپسی شرافت دارد به دلدادگی به کدخداهای عالم. گفت: به تعدادی منتقد دلسوز، دلواپس، بی‌سواد، بروند به جهنم را گفته و اخیراً بزرگشان تعبیر کلاغ‌ها را برای منتقدین به کار می‌برند.

دلواپسی شرافت دارد به دلدادگی به کدخداهای عالم

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای ۹ دی آستانه‌اشرفیه و گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد ولیعصر (عج) آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: عده‌ای نمی‌توانند به سلایق مختلف زیرمجموعه نظام اسلامی رحم کنند و در عین حال اوباما را باهوش و مؤدب معرفی کرده و درمقابل به تعدادی منتقد دلسوز، دلواپس، بی‌سواد، بروند به جهنم را گفته و اخیراً بزرگشان تعبیر کلاغ‌ها را برای منتقدین به کار می‌برند.
َ
وی با تأکید بر اینکه کسی باقدرت و شدت دَشمن را به‌خوبی نشناسد به دوست رحم نمی‌کند بیان کرد: تا زمانی که دشمن را دشمن ندانید دوستی با دوست معنا پیدا نمی‌کند زیرا حضور دشمنان در خانه دوستان را دور می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان افزود: کسانی که امروز به بهانه‌های مختلف برای تضعیف و شکستن ستون ولایتی که برای ما عزت، برکت و امنیت آورده است گام برداشته و می‌گویند امام مسلمین را هم می‌شود نقد کرد که اگر این‌طور باشد پس چرا نمی‌شود شما را نقد کرد و وقتی هم که نقد می‌شوند فرماندارشان جلوی سخنرانی را می‌گیرد اما اگر در روزنامه شما امام مسلمین را نقد کنند کسی جلوی آن را نمی‌گیرد.

وی بابیان اینکه دلواپسی شرافت دارد به دلدادگی به کدخداهای عالم اظهار داشت: لفظ دلواپس برای عده‌ای که به امنیت و آتیه مملکت دلواپس باشند لفظی بسیار مقدس است و آن‌هایی که با رسول خدا معیت دارند نسبت به دشمن احساس نفرت شدید دارند.

مهدوی بابیان اینکه فتنه اکبر ضربه زدن به خیمه عمود نظام یعنی ولایت‌فقیه است اظهار داشت: یک خصوصیت ویژه در فتنه ۸۸ این بود که اگر حواسمان جمع نباشد انقلاب اسلامی ایران که با نظام سلطه و حاکمیت صهیونیست در تضاد و مقابله است همواره درخطر فتنه قرار دارد و زنگ خطر فتنه اکبر برای این مملکت ضربه زدن به خیمه عمود نظام یعنی ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به اینکه امروز نغمه شوم دنیاطلبی و میل به قدرت‌طلبی برخی افراد با طرح موضوع شورای رهبری کوک شده است بیان کرد: شما نمی‌گویید که ما در خط امام هستیم ای آقای خاطره ساز و آقایی که برای محو شعار مرگ بر امریکا خاطرات دروغین نسبت به حضرت امام داده‌ای چرا حقیقت را به ملت ایران و نسل جدید نمی‌گویی که بحث شورای رهبری به امر خود حضرت امام در سال ۱۳۶۷ در بازنگری قانون اساسی از متن قانون اساسی به امر حضرت امام حذف شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان با تأکید به اینکه خاندان حضرت امام باید حافظ آرامان و اصول حضرت امام باشند گفت: این سؤال ملت است که چرا خاندان حضرت امام در مقابل اظهارنظرها و خاطرات دروغین ساکت هستند و این سؤال ملتی است که جان برای امام خمینی (ره) می‌دهد.

مهدوی افزود: یکی از نامه‌های حضرت امام (ره) به آیت‌الله مشکینی رئیس وقت مجلس خبرگان بازنگری در قانون اساسی برای همین موضوع شورای رهبری بود زیرا امام می‌دانست که معیت برخی افراد با انقلاب به‌واسطه طمع جایگاه سیاسی و مال دنیا در طول زمان کمرنگ شده و از بین خواهد رفت.

وی با اذعان به اینکه خواص فتنه‌گر به گونه‌ای به‌نظام ضربه زده‌اند که دیگر در خلوت توبه آن‌ها بخشیده نمی‌شود و باید به‌صورت علنی اعتراف به‌دروغ بزرگ خود کنند گفت: برخلاف تمامی عقبه تاریخی، این بار چشم مردم به خواص نیست بلکه با هر ذائقه سیاسی چشمشان به ولایت است و این ملت این عهد ولایی را در حماسه ۹ دی به رخ همه کشیدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان با اشاره به اینکه در نهم دی‌ماه مردم به‌واسطه امر ولی، بزرگ‌ترین حماسه را در نظام بشری خلق کردند افزود: مردم با بصیرت در مقابل فتنه‌گرانی اهانت به امام حسین (ع)، شهدا، عکس امام و ولایت پیشه کرده بودند با هر سلیقه سیاسی از خواص جلو افتاده و حماسه ۹ دی را که عزیزتر از ۲۲ بهمن است رقم زدند.

وی بابیان اینکه عده‌ای در هر زمان و به هر بهانه‌ای می‌خواهند ولی‌فقیه را زیر سؤال ببرند گفت: به خدا قسم اگر شیعیان کوفه قدر مسلم بن عقیل را می‌دانستند سر اباعبدالله بر روی نیزه نبود و مردم اگر می‌خواهند ظهور نزدیک شود و طعم شیرین حضور امام زمان را بچشند باید در تمرین آخر زمانی تبعیت از نایبش را به جان بخرند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان افزود: امروز دشمن برای تضعیف جایگاه روحانیت از عمامه‌های سیاه‌وسفید بهره می‌برد، چه آن عمامه سیاهی که تشیع انگلیسی اختلاف افکن را ترویج کرده تا جهان اسلام مشغول و درگیر با خودش باشد و چه آن عمامه سفیدی که شکستن تابوی رابطه با آمریکا را موجب افتخار خود می‌داند و یا افرادی که با طرح شورای رهبری درصدد ضربه زدن به جایگاه ولایت است.

وی با تأکید بر اینکه راه نجات در فتنه اکبر التزام عملی به ولایت‌فقیه است بیان کرد: باید حواسمان به رهبری باشد حتی اگر خناسان، فتنه‌گران، سیاست‌بازان خواص آلوده و بی‌بصیرت و فتنه‌گران، پوسته نظام همچون خبرگان و مجلس را تصاحب کنند، همچون مجلس ششم اگر مردم با ولی‌شان همراه باشند آنها نمی‌توانند خللی در نظام اسلامی ایجاد کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان بابیان اینکه یوم‌الله ۹ دی روز آشکار شدن آرمان‌ها و اهداف الهی است اظهار داشت: شهدای ما توانایی معیت با رسول خدا را داشتند.

وی بابیان اینکه پذیرش پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان فرستاده الله بیانگر فرستاده فردی از سمت مدیر و مدبر عالمین است اظهار داشت: همین فتنه‌گرهای سال ۱۳۸۸، ۱۰ سل قبل در دوره اصلاح‌طلبان در روزنامه‌های زنجیره‌ای‌شان می‌نوشتند که با فقه محمد (ص) و آل محمد (ص) نمی‌توان جامعه را اداره کرد زیرا براین باور بودند که پیامبر اکرم (ص)، رسول خدا نیست.

مهدوی با تأکید بر اینکه پذیرش رسول اکرم (ص) به‌عنوان فرستاده خدا، احکام الهی را برای انسان عزیز می‌سازد بیان کرد: بسیاری در تاریخ همچون بازرگان نماز شبشان ترک نمی‌شد ولی می‌گفتند که قصاص برای هزار و ۴۰۰ سال پیش است و مانند همین روزنامه موردحمایت اصلاح‌طلبان و همین دولتی که حواسش به رسول‌الله نیست در روزنامه آسمان نوشته می‌شود که قصاص یک حکم بدوی برای جوامع غربی است.

وی با اذعان به اینکه شهدا کسانی بودند که معیت با انسان کامل و رسول‌الله را داشتند گفت: بسیاری از خواص همچون عضو خبرگان، آیت‌الله، سردار، دکتر، نماینده مجلس و یا فردی باسابقه بلند انقلابی بسیار زیاد، در مسیر انقلاب جا ماندند و این به دلیل عدم معیت با رسول‌الله است مانند عمامه بسری که می‌گوید امروز برای تحقق جامعه مدنی ما دیگر نمی‌توانیم با فقه صادق زندگی اجتماعی خودمان را سامان دهیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ گیلان با اشاره به اینکه برخی تنها معجزات پیامبر و ائمه را قبول داشته ولی احکام و سیره معصومین (ع) را برای اداره جامعه قبول ندارند تصریح کرد: آن روحانی و آخوندی که بگوید ما نمی‌توانیم در پایه میز مذاکره در کربلا جلو رویم او معیت با رسول خدا را نفهمیده است و وقتی میگویند در میز مذاکره نمی‌شود با آرمان‌ها جلو رفت و باید به آنها گفت که شما بدون آرمان‌ها ما را به خاک ذلت کشانده‌اید.

وی بابیان اینکه کسانی که در میز مذاکره امام حسین را یاد نمی‌کنند نمی‌خواهند معیت با رسول خدا را داشته باشند گفت: مگر حرف ولی خدا را گوش نکردید که فرمود به آمریکایی‌ها اعتماد نکنید می‌خواهید به زمان انتخابات نزدیک شویم تا به‌دروغ فتح الفتوح کنید و این‌ یک دروغ بیش نیست ما باید از شهدا بیاموزیم که سیره ائمه اطهار (ع) را در تمامی عرصه‌های زندگی خود الگو قرار دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه