اجرای برنامه‌های دهه فجر در پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان/ آمادگی برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر انقلاب در گیلان را داریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: آمادگی برگزاری جشنواره ملی مطبوعات و پایگاه‌های خبری فجر انقلاب در گیلان را داریم.

اجرای برنامه‌های دهه فجر در پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان/ آمادگی برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر انقلاب در گیلان را داریم

به گزارش ۸دی، فیروز فاضلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: خلاقیت و اطلاع‌رسانی دو کلیدواژه برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر است.

وی از برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی با حضور اصحاب رسانه گیلان خبر داد و افزود: همایش مذکور برای تبیین برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای اطلاع‌رسانی گسترده خبرنگاران و عکاسان در استان برگزار می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه ساماندهی خبرنگاران و عکاسان استان با راه‌اندازی سامانه‌ای در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون ۲۲۰ نفر خبرنگار و عکاس از نقاط مختلف استان در سامانه مذکور ثبت‌نام کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان متذکر شد: ثبت‌نام از خبرنگاران تنها به منظور پوشش برنامه‌های دهه فجر نبوده بلکه برای پوشش برنامه‌های نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال ۹۵ استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تمهید مقدمات فراخوان جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر انقلاب در استان، بیان کرد: آمادگی برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر انقلاب در گیلان را داریم.

فاضلی مسئولیت دو کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان را به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه پیام نور، حوزه هنری، دانشگاه گیلان، جهاد دانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، بهزیستی و راه و شهرسازی برنامه‌های خود در دهه فجر انقلاب اسلامی را به فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال کردند.

*اجرای برنامه‌های دهه فجر در پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور به برنامه‌ریزی اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج در استان اشاره کرد و گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سپاه قدس گیلان تشکیل شده است.

عباس بایرامی از آمادگی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی هم‌زمان با دهه فجر در استان خبر داد و افزود: اردیبهشت ماه سال ۹۵ نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان برگزار می‌شود و برگزاری یادواره شهدا فضا برای برگزاری این کنگره را آماده می‌کند.

وی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: نوآوری در برنامه‌ها با بهره‌گیری از اتاق فکر شورای عالی قشر و مجامع عالی بسیج شامل نخبگان دانشگاهی و حوزوی در سپاه قدس گیلان انجام می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه