مدارایی: هر اصلاح طلب به نفع دیگری کنار می رود/ حساس خواه: حضور زنان در خانه ملت محدود است

سهیلا مدارایی و ژاله حساس خواه و سیده سکینه خاتمی سه بانوی اصلاح طلب گیلانی از جمله افرادی بودند که دقایقی پیش در فرمانداری رشت حضور یافتند و در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

مدارایی: هر اصلاح طلب به نفع دیگری کنار می رود/ حساس خواه: حضور زنان در خانه ملت محدود است

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در فرمانداری رشت همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

سهیلا مدارایی و ژاله حساس خواه دو بانوی اصلاح طلب گیلانی از جمله افرادی بودند که دقایقی پیش در فرمانداری رشت حضور یافتند و در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

مدارایی: هر اصلاح طلب به نفع دیگری کنار می رود/ حساس خواه: حضور زنان در خانه ملت محدود است + تصاویر

سهیلا مدارایی رییس حزب مشارکت مردمی گیلان در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با انتقاد از نمایندگان گیلانی اظهار کرد: احساس وظیفه می کنم زیرا گیلان آزمایشگاه افراد غیر بومی است و با سوادان استان مهاجرت کردند.

وی افزود: مشکلات گیلان به عدم انسجام نمایندگان گیلان برمی گردد و نتواستند حق گیلان را در خانه ملت بگیرند.

رییس حزب مشارکت مردمی گیلان با بیان اینکه  حق خانم ها در استان خورده شد، گفت: میثاق نامه اصلاح طلبان در حال نگارش داریم و امضا می دهیم که هرگاه یکی از ما زده شد دیگری وارد صحنه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به مرحله ای برسیم که رییس جمهور و قاضی زن داشته باشیم و این آزمون و خطا باید برای زنان هم وجود داشته باشد.

ژاله حساس خواه عضو هییت علمی دانشگاه گیلان و عضو هییت اصلاح طلبان استان گیلان نیز در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، گفت: دغدغه ورود زنان کاندیدا از مردان بیشتر است و توسعه شهر و وضعیت دختران جامعه و عدم حضور از زنان نخبه در این محدوده وجود دارد.

وی افزود: مشارکت زنان در انتخابات به جا است و هنوز حضور زنان در خانه ملت محدود است.

مدارایی: هر اصلاح طلب به نفع دیگری کنار می رود/ حساس خواه: حضور زنان در خانه ملت محدود است + تصاویر

سیده سکینه خاتمی کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریست نیز سومین بانوی اصلاح طلب گیلان است که امروز در فرمانداری رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه