غرفه گیلان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات آغاز به کار کرد

همزمان با آغاز نخستین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این نمایشگاه آغاز به کار کرد.

غرفه گیلان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات آغاز به کار کرد

به گزارش ۸دی، در این غرفه که با همکاری خانه مطبوعات استان دایر شده است، نسخه هایی از مطبوعات گیلان به نمایش گذاشته شده است.

همچنین بروشور «آشنایی با نشریات استان گیلان» در این غرفه به مخاطبان عرضه می شود.

با اینکه مراسم افتتاح رسمی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات هنوز برگزار نشده است، ولی امروز (شنبه، ١۶ آبان ماه ٩۴) همزمان با نخستین روز نمایشگاه، شاهد حضور بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به خصوص از غرفه استان گیلان هستیم.

به رغم سردی هوا، فضای اولین روز از نمایشگاه به یمن حضور غرفه دارن و بازدیدکنندگان گرم شده است.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه، صبح روز یکشنبه ١٧ آبان با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رییس جمهور؛ جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه کشور برگزار می شود.

در این مراسم رییس جمهور با حضور در میان اصحاب رسانه از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو می کند.

بازدید برای عموم در روز یکشنبه از ساعت ١١ صبح امکان پذیر است.

یادآور می‌شود؛ بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ١۶ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران میزبان علاقمندان است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات زیر نظر شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات متشکل از شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن مدیران مسئول نشریات، انجمن روزنامه‌های غیر دولتی، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی رسانه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها» و در قالب ۶٠٠ غرفه در فضایی بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه