برقراری محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان تا ۲ آبان ماه

فرماندار پلیس راه گیلان با اعلام محدودیت ترافیکی در دو محور رشت‌ ــ قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل، گفت: محدودیت ترافیکی در این دو محور به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی تا روز شنبه ادامه دارد.

برقراری محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان تا ۲ آبان ماه

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، مهیار رستگار با بیان اینکه اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: تردد خودروها عادی و روان است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۷ صبح امروز محدودیت ترافیکی در محور آستارا‌ ـ اردبیل و رشت‌ ـ‌ قزوین اعمال شده است، تصریح کرد: به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و پیش‌بینی حضور مسافران در گیلان، محدودیت ترافیکی تا روز شنبه ادامه دارد و از تردد خودروهای سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و غذایی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی در محورهای این استان خاطرنشان کرد: با توجه به حرکت هیئت‌های عزاداری در شب‌هنگام، تردد خودروها از بین دسته‌های عزاداری ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید ایمنی کامل و شرایط مناسب را برای دسته‌های عزاداری فراهم کنند، یادآور شد: امیدواریم با ایجاد شرایط مناسب تعطیلات تاسوعا و عاشورا بدون حادثه رانندگی سپری شود.

رستگار توجه به حرکت دسته‌های عزاداری در محورهای فرعی استان را نیز مورد تاکید رانندگان قرار داد و گفت: رانندگان سرعت مطمئنه را در شرایط جاده‌های فرعی و اصلی استان را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز همواره دو عامل مهم در وقوع تصادفات جرحی و فوتی است، متذکر شد: رعایت سرعت مطمئنه و سبقت از حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می‌کند.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگانی که مسیرهای طولانی را یکنواخت رانندگی می‌کنند، خواست لحظه‌ای استراحت کنند و با نشاط و بدون خستگی به مقصد برسند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه