باشگاه داماش به شهرداری رشت واگذار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از مقدمات واگذاری باشگاه داماش تا ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: مالکیت باشگاه داماش به شهرداری رشت واگذار می‌شود.

باشگاه داماش به شهرداری رشت واگذار می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، مسعود رهنما با اشاره به مشکل باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: مشکل داماش جدا از تیم‌های فوتبال در کشور نیست و تمام تیم‌های فوتبال دچار مشکل هستند و باید باز تعریفی در ورود تیم‌ها در عرصه ورزش داشته‌باشیم.

وی ادامه داد: فردی که امتیاز باشگاهی را دریافت می‌کند باید توانایی او سنجیده شود و بتواند تیم را اداره کند.

رهنما با بیان اینکه دولت طبق قانون نمی‌تواند به باشگاه‌ها کمک کند، تصریح کرد: مشکل باشگاه داماش باید به طور ریشه‌ای برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان رتبه ورزش استان را بسیار عالی خواند و بیان کرد: گیلان جزو استان‌های برتر به لحاظ ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

وی به نبود صنایع بزرگ به منظور پشتیبانی از باشگاه‌های ورزشی در گیلان اشاره کرد و گفت: اگر پنج درصد از جمعیت استانی ورزشکار سازمان‌یافته باشد آن استان ورزشکار محسوب می‌شود و جمعیت ورزشکاران سامان‌دهی شده گیلان بیش از استانداردها است.

رهنما با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان گیلان با محدودیت منابع مواجه است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت تیم‌های ملوان، داماش و سفیدرود باید با اصلاح ساختار آنها انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برطرف کردن مشکل تیم فوتبال داماش را نیازمند همت همه‌جانبه مسئولان استان عنوان کرد و یادآور شد: تیم فوتبال داماش علاقمندان بسیاری بین جوانان گیلان دارد و به‌دنبال برطرف کردن مشکل این تیم هستیم.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان گیلان در دو سال گذشته فراتر از شرح وظایف خود پیگیر برطرف کردن مشکل تیم داماش بوده‌است، متذکر شد: در مدت هشت ماه گذشته به طور علمی و منطقی امور را دنبال کردیم.

رهنما، کشتی گیله‌مردی و فوتبال را مطالبه گیلانی‌ها از مسئولان دانست و اظهار کرد: موضوع مذکور در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به انگیزه اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت در اداره باشگاه داماش، تصریح کرد: مسئولان شهرداری و شورای شهر رشت به‌ دنبال در اختیار گرفتن مدیریت باشگاه داماش هستند.

رهنما از مقدمات واگذاری باشگاه داماش تا ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: مالکیت باشگاه داماش به شهرداری رشت واگذار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر تشکیل کارگروه جامع فوتبال رشت برای پیگیری امور باشگاه داماش، بیان کرد: هسته اولیه کارگروه مذکور تشکیل شده و مجید جهانپور و یکی از مسئولان شهری رشت حساب مشترکی برای کمک به باشگاه داماش باز کردند.

وی با قدردانی از تلاش امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش، خاطرنشان کرد: ماهانه عابدینی کمک‌هایی به تیم فوتبال داماش می‌کند.

رهنما با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در واگذاری باشگاه داماش نشان این تیم باقی بماند، یادآور شد: اگر شهرداری رشت بتواند یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته‌باشد برای این سازمان سودآور است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به وجود اهرم‌های قانونی برای واگذاری باشگاه داماش اشاره کرد و گفت: اگر سرمایه‌گذار قابل اعتنایی پیدا شود می‌توانیم انتقال باشگاه داماش را انجام دهیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه