دستگیری کیف قاپان حرفه ای با ۴ فقره سرقت در”آستانه اشرفیه”

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ در حین گشت زنی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان، فردی را در حین سرقت یکدستگاه موتورسیکلت دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به آگاهی این شهرستان معرفی کردند.

دستگیری کیف قاپان حرفه ای با ۴ فقره سرقت در”آستانه اشرفیه”

به گزارش ۸دی: کیف قاپان حرفه ای در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر و به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ”منوچهر محبوبی”فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ در حین گشت زنی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان، فردی را در حین سرقت یکدستگاه موتورسیکلت دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به آگاهی این شهرستان معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیس به یک فقره سرقت موتورسیکلت و سه فقره کیف قاپی با همدستی یک متهم دیگر اعتراف و اعلام داشته که اموال مسروقه را به دو مالخر فروخته است.
سرهنگ محبوبی با بیان اینکه همدست و مالخران اموال مسروقه نیز با اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند، بیان داشت: مقداری از اموال مسروقه نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست،در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری پلیس را مطلع نموده تا با همکاری و همراهی بیشتر مردم ،احساس امنیت بیش از پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه