جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی در رشت برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، گفت: در تعطیلات آخر تابستان سیاست های فراگیری را در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی در دستور کار خود دارد و در این راستا جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی را برگزار خواهیم کرد.

جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی در رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی به نقل از دیار باران، رضا علیزاده در مورد عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در تعطیلات تابستانی در شهرستان رشت، اظهار کرد: برنامه های متنوعی را در شهرستان رشت در بحث میراث فرهنگی برگزار کردیم.

وی افزود: رشت در ایام سال به ویژه در نوروز و تابستان پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در ادامه این مطلب تصریح کرد: میراث فرهنگی تنها وظیفه حفظ و حراست از میراث های ایرانی در حوزه فرهنگی و تاریخی نیست بلکه در کنار بازسازی مکان ها و محل هایی که در کشور به ثبت تاریخی رسیده اند باید این فرهنگ را نیز انتشار دهد.

موزه روستایی رشت وزنه ای مهم در نشر فرهنگ و میراث گیلان زمین

وی با تاکید بر اینکه موزه روستایی در رشت وزنه ای مهم در نشر فرهنگ و میراث گیلان زمین است، گفت: در تعطیلات آخر تابستان اداره میراث فرهنگی گیلان سیاست های فراگیری را در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی در دستور کار خود دارد و در این راستا جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی را برگزار خواهیم کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه میراث معنوی شهرستان های گیلان باید شناسایی و معرفی شوند، اظهار کرد: آغاز این جشن فرهنگی در رشت زده می شود تا گردشگران داخلی و خارجی که به گیلان سفر می کنند و از رشت عبور می کنند برای بازدید از این جشنواره در موزه روستایی توقف کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه