بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی می کنند

آیت الله رودباری گفت: هم اکنون بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی میکنند و اگر طلبه دارای تحصیلات عالی نباشد پاسخگویی به شبهات هم سخت خواهد بود.

بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی می کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  لنگرنیوز، آیه الله رودباری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دروس حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) لنگرود با تبریک ولادت حضرت معصومه و دهه کرامت، گفت : طلبه ها علم را برای خدا می آموزند و در کار اهل علم، ریا جایگاهی ندارد.

این استاد حوزه با بیان اینکه اگر قلب، جایگاه افکاری پلید شیطانی باشد، خدا در آن جایگاهی ندارد، افزود : حوزه های علمیه فضای محبت و فراگیری علم است که طلبه باید در پایان دوره های تحصیلی خود دین اسلام را در میان مردم تبلیغ و ترویج کند.

وی با تاکید به تحصیلات عالی توسط طلاب حوزه های علمیه، تصریح کرد : هم اکنون بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی میکنند و اگر طلبه دارای تحصیلات عالی نباشد پاسخگویی به شبهات هم سخت خواهد بود و به همین جهت نیاز است طلاب تحصیلات علمی و عملی خود را جهت تبلیغ صحیح اسلام و مقابله با هجمه ها و شبهه پراکنی های دشمن افزایش دهند.

آیه الله رودباری با بیان اینکه طلاب در طول دوره تحصیل، صداقت و حقیقت و کسب علم برای استفاده صحیح در راه خدا و مسیر اسلام را در پیش بگیرند، گفت : حوزه علمیه لنگرود دارای شخصیت های برجسته ای نظیر حضرات آیات ممجمد، مرتضوی و عباسی می باشد و به همین دلیل از طلاب این حوزه انتظار بیشتری می رود.

در پایان مراسم از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) لنگرود حجج الاسلام سید نورالدین مهدوی، شیخ محمد معزی و شیخ رصا محمدی تقدیر شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه