بمب هسته ای ایران نفس جانبازان شیمیایی است/ آمریکا فقط لاف گزینه های نظامی را می زند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مطلق گفت: اگر می خواهند ببیند ایران سلاح هسته ای دارد یا خیر؛ به گلزار شهدا بروند یا با جانبازان ایران اسلامی ملاقات کند تا سلاح هسته ای ایران را از نزدیک لمس کنند.

بمب هسته ای ایران نفس جانبازان شیمیایی است/ آمریکا فقط لاف گزینه های نظامی را می زند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مطلق در دومین یادواره شهدای شیمیایی گیلان در مهدیه رشت با بیان اینکه دعای عرفه سیدالشهدا (ع) مصداق مقام شکر است، مقام معظم رهبری را سپهسالار لشگر امام زمان (عج) معرفی کرد.

وی بابیان اینکه نعمات را باید صرف خداوند متعال کنیم، برنبود آماردقیقی از شهدا و جانبازان شیمیایی در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی ۵۷۲ مرتبه بمباران شیمیایی شد و ۱۲۷ هزار شهید شیمیایی و عام داریم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه استکبار جهانی با این سند جنایت بزرگ امروز دم از حقوق بشر می زند، افزود: جانبازان شیمیایی جزء به جزء بدن خود را تقدیم خداوند متعال کردند و جانبازان شیمیایی صاحب مقام شکر اند.

موسوی مطلق با تاکید بر اینکه بحث هسته ای امروز بحث روز است، بیان کرد: ۱+۵ در مذاکرات هسته ای تابلو و علامت تمام دنیا هستند که پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشسته اند.

وی اضافه کرد: از چندین کشور در دوران دفاع مقدس اسیر داریم و به فرموده مقام معظم رهبری در آن دوران قدرت خرید سیم خاردار را نداشتیم ولی اکنون به مرز اقتدار رسیده ایم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: در حوزه نظامی به فناوری های روز دنیا باساختار بومی دست یافته ایم و متاسفانه آمریکایی ها لاف گزینه های نظامی روی میز بر علیه ایران اسلامی را می زنند.

موسوی مطلق با تاکید بر اینکه گول تهدید های نظامی و تحریم های استکبار جهانی را نباید بخوریم، بیان کرد: دشمن می داند که ایران اسلامی سلاح هسته ای ندارد ولی باز هم رجز خوانی می کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها فقط لاف گزینه های نظامی را می زنند، بیان کرد: اگر می خواهند ببیند ایران سلاح هسته ای دارد یا خیر؛ به گلزار شهدا بروند یا با جانبازان ایران اسلامی ملاقات کنند تا سلاح هسته ای ایران را از نزدیک لمس کنند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: در برابر نقض پیمان آنها در مذاکرات، یک به یک ملت ایران برای استکبار جهانی بمب هسته ای است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه