مدیر حراست شهرداری کلانشهر رشت معرفی شد

ظهر دیروز ۸ نفر از اعضای شورای شهر رشت در نامه ای خطاب به شهردار رشت از وی خواسته بودند در راستای آن چه قانون برنامه پنجم توسعه بند ب ماده ۶۵ می خوانند، مانع از استفاده نیروهای بازنشسته در شهرداری رشت شوند.

مدیر حراست شهرداری کلانشهر رشت معرفی شد

به گزارش ۸دی نیوز، ظهر دیروز ۸ نفر از اعضای شورای شهر رشت در نامه ای خطاب به شهردار رشت از وی خواسته بودند در راستای آن چه قانون برنامه پنجم توسعه بند ب ماده ۶۵ می خوانند، مانع از استفاده نیروهای بازنشسته در شهرداری رشت شوند.

 با توجه به انتشار مفاد این نامه در آستانه انتصاب رضا حقجو به عنوان مدیر حراست شهرداری رشت، به احتمال فراوان روی سخن این نامه که به امضای محمدحسین واثق‌کارگرنیا، مظفر نیکومنش، رفیعی‌نوده، منوچهر جمالی، مسعود کاظمی، محمود باقری، فرهاد شوقی ، فرانک پیشگر رسیده بود، بیشتر به انتصاب رضا حقجو به عنوان مسئول حراست شهرداری رشت بوده است.

با این حال یک سایت محلی نوشت که رضا حقجو به عنوان مدیر حراست شهرداری کلانشهر رشت منصوب و جایگزین مجید پورجعفری سرپرست حراست شهرداری رشت شد.

اگر نامه فوق اعضای شورا اشاره به این انتصاب داشته باشد، باید پذیرفت که بی تردید این انتصاب با استقبال این ۸ عضو شورای شهر روبرو نخواهد شد و باید منتظر ماند و دید چه تاثیری بر جو این روزهای شهرداری که که درگیر حواشی برخی مسایل از جمله قطع درختان می باشد، خواهد داشت./ خزرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ماسال
من از طرفدارن حاج رضا در انتخابات سال 90 در تالش بودم ادم کاردرستی هست
در حاشیه