عربستان نشان داد که نه ماه رمضان سرشان می شود و نه کوچک و بزرگ

معاون عملیات سپاه پاسداران گفت: این حمله وحشیانه به یمن نشان داد که عربستانی ها نه ماه رمضان سرشان می شود و نه کوچک و بزرگ می شناسند.

عربستان نشان داد که نه ماه رمضان سرشان می شود و نه کوچک و بزرگ

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، یادواره شهید میثم محمدبیگلو، شهدای عملیات رمضان و مربیان شهید آموزش نظامی گیلان عصر امروز(پنجشنبه) در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس استان با مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار شد.

سرتیپ مهدی ربانی معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام راحل، جانباران و ایثارگران و خانواده معظم شان اظهار کرد: یکی از صفات بارز شهدا شفاعت است. حضورمان در این نوع مراسمات به دعوت خود شهدا صورت می گیرد که توفیقی از جانب آنان است.

yadvare-biglo (7)

وی با اشاره به رشادت های شهید بیگلو و حدود ۱۰۰ شهید گیلانی دیگر در عملیات رمضان ابراز کرد: گرمای هوا در عملیات رمضان به حدی زیاد و طاقت فرسا بود که هرچه بگویم کم گفتم. در آن عملیات هرچند به ظاهر نتوانستیم به اهداف نظامی خود برسیم ولی دشمن نیز تلفات زیادی دید و برایمان تجربه باارزشی حاصل شد.

معاون عملیات سپاه پاسداران با اشاره به تشییع شهدای غواص در تهران خاطرنشان کرد: آن شهدا پایتخت کشورمان را حیات دوباره دادند و فضا را عطرآگین نمودند.

سردار ربانی با بیان اینکه ما هرچه داریم از اثر زنده بودن شهداست، گفت: همانطور که امام حسین علیه السلام ۱۴۰۰ سال پیش کاری کرد که هیچگاه از یادها نمی رود؛ شهدای ما نیز همینطور هستند و هرگز فراموش نمی شوند.

yadvare-biglo (3)

وی با بیان اینکه دلیل پیروزی حماس و غزه در نبرد با رژیم صهیونیستی ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس ایران بود، تصریح کرد: اینکه می بینید یک میلیون نفر ایرانی در اربعین امام حسین (ع) تنها با یک کارت “ملی” وارد مرز عراق می شوند تا کربلا بروند، استمرار همان نبرد مخلصانه رزمندگان ما در جنگ تحمیلی است.

معاون عملیات سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ریشه همه جریانهای تروریستی در عربستان است، اذعان داشت: به هیچ وجه امکان نداشت چهره وقیح وهابیون خاین الحرمین سعودی به جهانیان شناخته شود؛ ولی این حمله وحشیانه به یمن نشان داد که عربستانی ها نه ماه رمضان سرشان می شود و نه کوچک و بزرگ می شناسند.

سردارربانی افزود: وهابیت ، بهاییت و اسرائیل هر سه یک ریشه دارند که این را آل سعود به دنیا نشان داد.

وی در پایان ضمن اشاره به ظهور منجی عالم بشرت و تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: مگر امام زمان(عج) بعد از ظهور خود به نیروهای مدافع نیاز ندارند؟ پس لازم است در تمام کشورهای اسلامی مدافعان نیرومند و شجاعی داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه