۳ بازیکن پرسپولیس به چین رفتند

 سه بازیکن تیم پرسپولیس شامل سلمانی، عمری و رضایی پس از دیدار این تیم مقابل النصر عربستان به جمع ملی‌پوشان امید ایران در هانگژو، ملحق می‌شوند.

۳ بازیکن پرسپولیس به چین رفتند

به گزارش هشت‌دی مناف هاشمی، سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ عملکرد اعضای تیم ملی امید در اولین دیدار مقابل تیم عربستان را امیدوارکننده دانست و اظهار کرد: تیم ملی فوتبال امید ایران علی‌رغم اینکه هنوز تعدادی از بازیکنانش به اردو ملحق نشده‌اند و دست کادر فنی برای تعویض و تغییر ترکیب خالی است؛ اما نمایش بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای داشت.

 وی ادامه داد: ملی‌پوشان ایران موقعیت‌های خوبی داشتند انصافاً بهتر از عربستان ظاهر شدند و بی شک تزریق بازیکنان جدید می‌تواند کمک شایانی به تیم و کادر فنی کند.

 دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به پیگیری‌های به‌عمل‌آمده برای اعزام ۳ بازیکن دیگر به هانگژو، اظهار داشت: قابل‌درک بود که تیم پرسپولیس به دلیل دیدار حساسش مقابل باشگاه النصر عربستان بازیکنان خود را با تأخیر در اختیار تیم امید قرار دهد؛ اما خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام شده طی امروزوفردا این بازیکنان نیز به ترکیب تیم اضافه می‌شوند تا در دیدارهای بعدی به یاری تیم بیایند.

 وی در پایان گفت: امیدوارم ملی‌پوشان تیم امید با ادامه روند بازی اول، بتوانند نتایج خوبی برای کاروان و کشور به دست آورند و موجبات شادی دل مردم را فراهم کنند.
انتهای خبر/

منبع: خبر ورزشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه