استارت پرگل پرسپولیس در جام حذفی با درخشش تازه‌واردها + فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

استارت پرگل پرسپولیس در جام حذفی با درخشش تازه‌واردها + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت و‌ گاز گچساران بود که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید تا سرخپوشان راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

مهدی ترابی در دقیقه ۳۸، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۴۷ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۵ گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

نکته مهم در دیدار امروز پرسپولیس مقابل حریف دسته اولی خود، درخشش ارونوف، عبدالکریم حسن و محمد خدابنده‌لو بازیکنان تازه‌ وارد سرخ‌ها در ترکیب بود که توانستند زمینه‌ساز برد شیرین تیم‌شان باشند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۸۷ – مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۸ – وحدت هنانوف)، عبدالکریم حسن، وحید امیری (۷۷ – امید عالیشاه)، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، استون ارونوف، مهدی ترابی (۶۸ – سعید صادقی) و عیسی آل‌کثیر (۷۷ – ابوالفضل بابایی).

ترکیب نفت و گاز گچساران: وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (۷۱ – علی نبی‌زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری.

داور: کیوان علی‌محمدی

نیمه اول

دقیقه ۶: اولین موقعیت بازی را بازیکنان نفت خلق کردند که ضربه محمدمهدی عسگری با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۰: شوت از راه دور مهدی ترابی در دستان دروازه‌بان نفت آرام گرفت.

دقیقه ۲۷: اوستون ارونوف با نفوذ از جناح چپ یک موقعیت خوب برای پرسپولیس خلق کرد، اما پاس او از مقابل پای آل‌کثیر عبور کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۲: عیسی آل‌کثیر روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی با ضربه سر توانست دروازه نفت را باز کند، اما کمک داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد.

دقیقه ۳۸: ارسال مهدی ترابی در حالی که قصد داشت توپ را به امیری برساند مستقیماً و بدون دخالت بازیکنی وارد دروازه تیم نفت و‌ گاز گچساران شد.

دقیقه ۴۵: حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس و ضربه آل‌کثیر را وحید اصغرزاده با واکنشی خوب برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: دانیال اسماعیلی‌فر در حالی که قصد داشت از جناح راست توپ را روی دروازه ارسال کند، سانترش به شکل مستقیم وارد دروازه نفتی‌ها شد.

دقیقه ۵۵: اوستون ارونوف با یک حرکت پا به توپ زیبا وارد محوطه جریمه نفت شد و پاس در عرض او به آل‌کثیر رسید و ضربه این بازیکن روی غفلت دروازه‌بان و مدافعان حریف وارد دروازه تیم گچسارانی شد.

دقیقه ۶۱: ارونوف بار دیگر پا به توپ مدافعان حریف را بهم ریخت و این‌بار شوت اسدبیگی به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۷۳: ساسان جعفری از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۵: شوت وحید امیری از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان نفت با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۶: امیر محمد منصف هم از کارت زرد داوری بی‌نصیب نماند.

دقیقه ۸۰: شوت سرکش رضا خانی از پشت محوطه جریمه را بیرانوند در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۳: مجید تاجیک به دلیل اعتراض از داور کارت زرد دریافت کرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه