سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

جام حذفی جای اشتباه نیست

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه جام حذفی جای اشتباه نیست، گفت: برای بازی‌های جام حذفی برنامه‌ریزی کردیم و این رقابت‌ها را جدی می‌گیریم که در این راستا امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

جام حذفی جای اشتباه نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مهدی تارتار غروب امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و شهرراز شیراز در بندر انزلی با اشاره به اینکه بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و این بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات حضور یافته‌اند، اظهار کرد: سابقه حضور در فینال جام حذفی را دارم و از سوی دیگر تیم ملوان نیز سابقه بسیار خوبی در این رقابت‌ها دارد و به همین دلیل برای بازی‌های جام حذفی برنامه‌ریزی کردیم و این رقابت‌ها را جدی می‌گیریم که در این راستا امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه زیرساخت‌های مناسبی نداریم و زمین نیز مناسب نیست و از سوی دیگر نتوانستیم در تعطیلات، بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم؛ اما با این وجود تمام تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به بازی تیمش مقابل شهرراز شیراز در جام حذفی اشاره و تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی متفاوت است؛ زیرا اگر اشتباه کنید تنبیه و از گردونه مسابقات حذف خواهید شد و هر تیمی که کمتر اشتباه کند، در مسابقات جام حذفی موفق خواهد بود. با این وجود چند دیدار تیم شهرراز شیراز را دیده‌ایم و این تیم را به‌خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم که در بازی فردا بتوانیم با حمایت طرفداران خود برابر این تیم پیروز شویم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه