داعشی‌ها همان ابن‌ملجم زمان هستند که تفکراتشان همان تفکرات خوارج است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم گیلان در صحن مقدس سلطان سیدجلال‌الدین اشرف گفت: امام‌زادگان الگوهای سبک زندگی اسلامی‌اند.

داعشی‌ها همان ابن‌ملجم زمان هستند که تفکراتشان همان تفکرات خوارج است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، حجت‌الاسلام ولی عادلی با بیان اینکه امام‌زادگان دارالنور، دارالفکر، دارالامن و دارالایمان هستند تصریح کرد: به برکت وجود این امام‌زادگان نورانی، نورانیت تشیع در مردم ایران به خصوص گیلانیان نورافشانی شد.

وی حضور پرشور مردم در صحن حرم مطهر را نشان‌دهنده ارادت مردم گیلان و استان‌های همجوار به سید جلیل‌القدر دانست و عنوان کرد: حضرت سلطان سیدجلال‌الدین اشرف گل سرسبد امام‌زادگان استان گیلان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به پرورش بسیاری از علمای گیلان در کنار آستان مقدس حضرت سلطان سیدجلال‌الدین اشرف گفت: بسیاری از علمای بزرگ آرزویشان این است که در حرم مطهر سلطان سیدجلال‌الدین اشرف مدفون شوند.

عادلی با اذعان به اینکه اسلام با قرآن و عترت آغاز، دوام و در زمان حضرت ولیعصر (عج) در حوض کوثر به هم می‌رسند افزود: امام‌زادگان الگوهای سبک زندگی اسلامی‌اند.

وی با بیان اینکه رهنگ وقف و موقوفات در تمدن اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد اظهار کرد: از بیان ارزش امام‌زادگان همین بس که هر جایی که این بزرگواران آرام گرفته‌اند آبادانی را با خود در آن منطقه آورده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه گفت: وجود امام‌زادگان در ایران به‌خصوص مردم گیلان مهر تأییدی بر آغوش باز مردم ما برای اسلام است.

عادلی به جنایات داعشی‌ها در منطقه با نام اسلام اشاره کرد و افزود: داعشی‌ها همان ابن‌ملجم زمان هستند که تفکراتشان همان تفکرات خوارج است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر استفاده مسلمانان از ماه میهمانی خدا اذعان کرد: محافظت از زبان، قرائت قرآن، رسیدگی به مظلومان و روزه‌داری برای خدا در ماه مبارک رمضان از جمله اعمالی است که بهشت را مشتاق مسلمانان می‌کند.

به گزارش آستان‌خبر، ۱۴ رمضان مصادف با شهادت حضرت سلطان سیدجلال‌الدین اشرف برادر امام رضا (ع) است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه