این وعده ها قصد عملی شدن ندارند؟!/ تا ۳ نشه … اما اینبار سومی نیز رد شد و سیاهکل به سنگر نرسید

به طور یقین این پروژه تا قبل از اسفندماه که تاریخی حساس به حساب می آید مورد بهره برداری خواهد رسید.

این وعده ها قصد عملی شدن ندارند؟!/ تا ۳ نشه … اما اینبار سومی نیز رد شد و سیاهکل به سنگر نرسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، یکی از پروژه هایی که برای مردم شرق استان گیلان و به خصوص ساکنین شهرستان سیاهکل بسیار اهمیت دارد؛ محور سراوان – سنگر – سیاهکل است.

همانطور که بارها مسئولین استانی به آن اشاره کرده اند، این محور کمبرندی شرق گیلان می باشد و بار ترافیکی محور رشت – لاهیجان را کم می کند.

فرمانداران شهرستان های سیاهکل، لاهیجان، رودسر و املش نیز در سفر رئیس جمهور به استان گیلان خواستار تسریع در ساخت پروژه بزرگراه سیاهکل، سنگر، املش، لاهیجان، رحیم‌آباد به چابکسر بوده اند.

همانطور که در گزارش قبلی به آن اشاره شد، طبق گفته های آقایان محمدعلی نجفی استاندار گیلان، حجت شعبانپور معاون عمرانی استاندار گیلان، ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و شعبانعلی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان، ۱۸ کیلومتر از این پروژه از مسیر سیاهکل تا سنگر می بایست تا پایان سال گذشته به بهره برداری می رسید. (لینک خبر)

nadimi_najafi_khavari_shabanpor

پس از آن گفته شد که در عید نوروز این محور زیر بار ترافیکی خواهد رفت که اینگونه نیز نشد.

همانطور که در گزارش قبلی نیز به آن اشاره شد؛ نام کامل این پروژه سراوان – سنگر – سیاهکل و به طول ۲۲٫۵ کیلومتر است که “سراوان” آن در مصاحبه ها و سخنرانی هایی که پیرامون بهره برداری از آن می شود، حذف شده و فقط در رابطه با سنگر – سیاهکل صحبت می شود.

پس از اینکه وعده های بزرگواران در دو تاریخ اعلام شده قبلی محقق نشد؛ خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: ۱۸ کیلومتر از این پروژه تا خردادماه امسال به بهره برداری می رسد و مابقی آن که ۴٫۵ کیلومتر است «اگر منابع لازم اختصاص داده شود تمام مسیر تا پایان سال مالی جاری به اتمام می‌رسد.»

طبق گفته نوبخت سخنگوی دولت، تکمیل راه سنگر به سیاهکل در مصوبات سفر دولت به گیلان نیز آمده است. (لینک خبر)

پس از بازدید از پروژه سراوان – سنگر – سیاهکل توسط آخوندی وزیر راه و شهرسازی که به همراه رئیس جمهور به گیلان آمده بود، خاوری اعلام کرد که با موافقت وزیر، این پروژه به آزادراه تبدیل شده است. (لینک خبر)

تا کنون سه تاریخ متفاوت توسط مسئولین ذیربط برای بهره برداری از این پروژه اعلام شده است که هیچکدام از آنها تحقق پیدا نکرده است.

۱- تا پایان سال ۱۳۹۳

۲- عید نوروز ۱۳۹۴

۳- خردادماه ۱۳۹۴

حتی این بزرگواران به خود زحمت ارائه دلیل برای محقق نشدن وعده های خود نیاورده اند و مثل اینکه دادن چنین وعده هایی برای آنها عادی به نظر می رسد!!!

از قدیم گفته اند که تا ۳ نشود … اما حال که عدد ۳ را نیز پشت سر گذاشته ایم و این پروژه تاکنون به ثمر نرسیده است؛ وعده آزادراه به مردم داده می شود!

به طور یقین این پروژه تا قبل از اسفندماه که تاریخی حساس به حساب می آید مورد بهره برداری خواهد رسید.

اما آیا در آن تاریخ نیز می بایست پی گیر این موضوع باشیم که چرا وعده آزادراه تحقق نیافته است و یا ….

و چه زیبا فرمودند امام امت «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» امید است همانطور که مردم در صحنه های مختلف حضور خود را نشان داده اند و همواره با مسئولین صادق بوده اند، مسئولین نیز صداقت داشتن با مردم را در این سال تمرین کرده تا این همدلی و همزبانی همیشگی بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه