دلواپس به نتیجه نرسیدن مذاکرات نیستیم / جاسوسی در ذات رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس با اشاره به روند کند مذاکرات هسته ای و زیادی خواهی های طرف مقابل، گفت: اگر نتیجه ای حاصل شوود خوب است وگرنه ما دلواپس به نتیجه نرسیدن مذاکرات نیستیم.

دلواپس به نتیجه نرسیدن مذاکرات نیستیم / جاسوسی در ذات رژیم صهیونیستی است

به گزارش ۸دی نیوز، ناصر عاشوری در گفتگو با صبح شفت، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ، اظهار کرد: هرگونه موافقنامه از طرف تیم مذاکره کننده اگر بخواهد محقق شود براساس قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
وی افزود: تیم مذاکره کننده با هماهنگی سیاست خارجی و براساس گفته های مقام معظم رهبری مأمور به مذاکره با طرف مقابل شده اند .
نماینده مردم شفت و فومن خاطرنشان کرد: ما نه به توافق امید بسته ایم نه دلواپس این هستیم که تیم مذاکره کننده بخواهد خیانتی انجام دهد بلکه معتقد هستیم این افراد جزء دلسوزان نظام و مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند.
وی با بیان اینکه آنها موظف هستند در چارچوب اصولی و خط قرمزهای که نظام به مذاکره ادامه دهند، گفت: اگر در این مذاکره توافقی حاصل شود بسیار خوب بوده و اگر نتیجه هم حاصل نشود اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.
عاشوری در ادامه خاطرنشان کرد: ما کشوری ۷۲ میلیون نفری هستیم که هم از لحاظ منابع انسانی و هم از لحاظ منابع مالی توانمند و قدرتمند هستیم .
وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان ها، تصریح کرد: در کشور سرمایه های غیرنفتی بسیاری مانند معادن، زمینه ها گردشگری و … وجود دارد که می توانیم از طریق سرمایه گذاری کسب درآمد داشته باشیم .
نماینده مردم شفت و فومن در مجلس به لایحه بودجه سال ۹۴ اشاره کردواظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد بودجه براساس سرمایه های غیرنفتی بسته شده است و ۳۰ درصد باقیمانده چه تحریم برداشته شود چه برداشته نشودحذف خواهد شد.
به گفته وی برنامه ریزی های کلان کشور به سمتی می رود که ظرف مدت سه سال آینده اگر کشورهای خارجی نیاز به نفت ما داشته باشند به آنها فروخته می شود در غیر این صورت مانیازی به فروش نفت خود به آنها نخواهیم داشت .
عاشوری در ادامه با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید با قدرت برسر میز مذاکرات حاضر شود، افزود: نباید به غربی ها اجازه هیچ گونه زیادی خواهی داده شود.
وی جاسوسی و جمع آوری اطلاعات از همه مسائل را در ذات کشورهای اروپایی ، آمریکا و رژیم منهوس صهیونیستی دانست و گفت: آنها در طول ۳۵ سال بعداز انقلاب دشمنی و تخاصم خود را در همه زمینه ها برعیله ملت ایران نشان داده اند و فاش شدن جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات چیزی تازه ای نه برای ملت و نه برای تیم مذاکره کننده است.
نماینده مردم شفت و فومن در مجلس ده نفر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را افرادی پیچیده و قدرتمند توصیف کردو یادآورشد: ایران با ده نفر از اعضای خود در مقابل ۱۱۰ نفر از هر کشوری پای میز مذاکره نشسته است و این نشان از قدرت و توان بالا کارشناسان ما دارد.
به گفته وی تیم مذاکره کننده باید با درنظر گرفتن ابعاد مذاکره و رعایت خطوط قرمزها به حفظ اسرار نظام جمهوری اسلامی تاکید کرده و اجازه هیچ گونه ورود به مراکز حساس نظامی و تسلیحاتی ما داده نشود و این از شروط اصلی و اولیه بوده تیم که به آن پایبند و برآن اصرار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هف پره
نمیخواد دلواپس مسائل منطقه باشید آقای نماینده. برید [...] که با مدرک سیکل شدوندیدش مدیر حراست شرکت رو به ورشکستگی [...] و سوء استفاده هایی که ایشون از این جایگاه کردن از قبیل ویلای 300 میلیونی و خودروهای وارداتی و حقوق آنچنانی و ... رو جمع کنید!!! شبا چجوری میخوابید واقعا شماها؟!
محمد
پیشانیت چی شده آقا ناصر؟ جای مهره؟! مهرش داغ بود؟! فوت! فوت! نسوزی!
در حاشیه