آیت‌الله امینیان فقیه، فیلسوف و پدر شهید بود

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در مسجد جامع کومله با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت‌الله امینیان فقیه، فیلسوف و پدر شهید بود.

آیت‌الله امینیان فقیه، فیلسوف و پدر شهید بود

به گزارش ۸دی نیوز، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در مسجد جامع کومله با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت‌الله امینیان فقیه، فیلسوف و پدر شهید بود.

وی به حضور آیت‌الله امینیان در حوزه‌های علمیه و بهره بردن از علمای بزرگ اشاره کرد و افزود: آیت‌الله امینیان شاگردپرور بود و افراد بسیاری را برای ترویج دین تربیت کرد.

حائری‌شیرازی با بیان اینکه رابطه ملت با مقام معظم رهبری ناگسستنی است، تصریح کرد: عشق به ولایت مردم ایران دشمن را به وحشت انداخته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حرکت ملت ایران را عاشورایی خواند و بیان کرد: مردم ایران درس ایستادگی را از امام (ره) در سال ۴۲ آموخته است.

وی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست فتنه مذکور را از بین ببرد اما انقلاب مصر به دلیل نداشتن رهبری با شکست مواجه شده است.

حائری‌شیرازی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) صاحب اصلی ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت از ولایت هرگز شکست نمی‌خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عزت ملت ایران در جهان را به برکت خون شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: آمریکا بیشترین ضربه را از ایران خورده است.

وی با بیان اینکه حرکت‌های انتحاری تروریست‌ها در عراق به سرانجام نمی‌رسد، اظهار کرد: داعش دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

حائری‌شیرازی بر مقابله با داعش تاکید کرد و افزود: داعش توان مقابله با مسلمانان را ندارد./فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه