پیام قدردانی خانواده آیت‌الله امینیان از رسانه‌های گیلان

خانواده آیت‌الله «محمدعلی امینیان» امام جمعه اسبق آستانه‌اشرفیه با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزارکنندگان مراسم هشتمین سالگرد وی و همچنین مردم و رسانه‌ها قدردانی کرد.

پیام قدردانی خانواده آیت‌الله امینیان از رسانه‌های گیلان

به گزارش هشت‌دی، خانواده آیت‌الله امینیان امام جمعه اسبق آستانه‌اشرفیه با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزارکنندگان مراسم هشتمین سالگرد وی و همچنین مردم و رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی تشکر کرد. متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

با درود به ارواح طیبه شهدا به‌ویژه امام راحل و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری، بر خود فرض می‌دانیم از همه عزیزانی که در مراسم هشتمین سالگرد ارتحال علامه فرزانه حضرت آیت‌الله امینیان و یادبود فرزند شهیدش محمدتقی عزیز، با حضور خود یاد و خاطره این روحانی محبوب را گرامی داشتند، قدردانی نماییم.

همچنین حضور ارزشمند نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار محترم، نمایندگان ادوار مجلس، ائمه محترم جمعه، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی، مدیران کل، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مدیرکل و تیم ویژه خبری صدا و سیمای استان، خاندان معظم شاهد و مردم شریف استان گیلان در جوار سلطان سید جلال الدین اشرف موجب امتنان است.

از خطیب جمعه تهران، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نیز که قبول زحمت نمودند و در این مراسم افاضه داشتند نیز سپاسگزاریم. به همه عوامل اجرایی و نیز اعضای ستاد برگزاری مراسم خسته نباشید عرض نموده از خداوند متعال برای همه عزیزان اجر و پاداش آرزومندیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه