قطعا شهرداری پاتوق سیاسی نخواهد شد/ الیاس حضرتی مهمان “رسانه ای” من است!

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری پاتوق سیاسی نخواهد شد گفت: یک مهمان “رسانه ای” برایم آمده است. اگر سوال دیگری ندارید، جلسه را به پایان برسانیم تا آقای “الیاس حضرتی” بیش از این منتظرم نماند!

قطعا شهرداری پاتوق سیاسی نخواهد شد/ الیاس حضرتی مهمان “رسانه ای” من است!

به گزارش خبرنگار سرویس شهری و اجتماعی هشت دی نیوز، نشست تکریم از پایگاه های خبری تحلیلی استان گیلان به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور سید محمد علی ثابت قدم بعد از ظهر امروز(پنجشنبه) در شهرداری رشت برگزار شد.

شهردار رشت در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی رسانه ها در جهت توسعه و پیشرفت رشت قدردانی کرد.

وی نقد سازنده ای که بدون خط و گرایش سیاسی باشد را برای شهرداری رشت لازم دانست و اظهار کرد: از انتقادهایی که منصفانه و خیرخواهانه باشد به شدت استقبال می کنم زیرا نوعی کمک به شهر محسوب می شود.

ثابت قدم شهراری و مدیریت شهری را یک مقوله کلی‌گو ندانست و ابراز نمود: باید با مردم صادق باشیم و برای رفاه حال آنان سعی و تلاش نمائیم.

قطعا در مناسبت های مذهبی فضای شهر را آماده سازی می‌کنیم

وی با تأکید بر اینکه برای منافع شهروندان، حداکثر توانم را خرج می کنم اذعان داشت: قطعا در مناسبت های مذهبی، اعیاد و شهادت ها، فضای شهر را آماده سازی می کنیم و اصلا کوتاهی نخواهیم کرد.

شهردار رشت ضمن بر شرمردن مشکلات و ضعف های ساختاری موجود در شهرداری، گفت: دغدغه های اقتصادی در شهرداری زیاد است و باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی به مردم خدمت کرد.

۱۵

وی مدیریت حاکم بر شهرداری را محلی دانست و افزود: شیوه اداره کردن شهرداری، دستوری است.

ثابت قدم با اشاره به وضعیت آسفالت خیابان های شهر خاطرنشان کرد: بی شک آسفالت کردن از وظیفه های ذاتی شهرداری است و اگر بگوییم “نهضت آسفالت” انجام می دهیم و هیاهوی رسانه ای برپا کنیم، نوعی عوام فریبی است.

مطمئن باشید در شهرداری به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد

وی در بخش دیگر سخنانش در پاسخ به سوالات مدیر مسئول ۸ دی نیوز بیان نمود: مطمئن باشید، قطعا در شهرداری به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد. درب شهرداری به روی افرادی که اهل باند و جناح حزبی نیستند و همواره نگاه توسعه شهری دارند، باز است.

۱۲

سکوت بنده در پاره ای از اوقات نشان دهنده ابله بودن مخالفان است

شهردار رشت در ادامه با اشاره به انقادهای برخی از افراد به وی تصریح کرد: چون می خواهم اعتماد مردم سلب نشود و به مدیران شهری بدبین نگردند، جواب منتقدان را نمی دهم. سکوت بنده در پاره ای از اوقات نشان دهنده ابله بودن مخالفان است؛ چراکه می بینم ناتوانی فکری آقایان باعث این می شود که نگاه توسعه ای نداشته باشند.

ثابت قدم همچنین افزود: اگر انتقادها سازنده باشند، باید قبول کنیم که این مشکلات یک شبه بوجود نیامده است که یک شبه هم حل شود. عده ای تمایل به غوغا سالاری دارند.

آقای حضرتی مهمان “رسانه ای” بنده است

شهردار رشت قضیه حق امضا نداشتن خود را کذب دانست و تأکید کرد: همه چک های مالی شهرداری را امضا می کنم و بدهکاری خاص به بانک ها نداریم.

وی ضمن کوتاه کردن صحبت هایش از حاضرین عذرخواهی کرد و گفت: یک مهمان “رسانه ای” برایم آمده است. اگر سوال دیگری ندارید، جلسه را به پایان برسانیم تا آقای الیاس حضرتی بیش از این منتظرم نماند!!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن زاده
از کی تا حالا الیاس حضرتی شده مهمان رسانه ای؟؟!!!! آقای شهردار حالت خوبه؟؟؟ احساس نمیکنی تو حرفات تناقض وجود داره؟؟؟ حضرتی رو بیشتر از جنبه سیاسیش میشناسن یا رسانه ای ؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
ثابت قدم نیروی ج[…] است.امروز حضرتی و […] آمده بودند پیشش.اونها می خوان از امکانات شهرداری استفاده کنند برای انتخابات.چرا کسی جلوی اینها رو نمیگیره
ناشناس
دلمونو به کیا خوش کردیم واقعا که!
محمدی
متاسفم برای کسانی ادعای بسیجی وارزشی بودن در شعار شورا دارند به چنین شخصی رای دادند واقعا شما دلتان برای نظام رهبری وارزشهاست دورد بر حاج محمود
در حاشیه