با بلایی که سر فوردو می آید بهتر است آن را به سوهان پزی حاج حسین و پسران به روش نانو تبدیل کنند!

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت همکاران بودیم و با طنز به آنان گفتم بلایی که سر فوردو می آید و بهتر است آنجا را به سوهان پزی حاج حسین و پسران به روش نانو تبدیل کنند.

با بلایی که سر فوردو می آید بهتر است آن را به سوهان پزی حاج حسین و پسران به روش نانو تبدیل کنند!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از زیتون خبر، عطاء اله حکیمی در همایش لوزان بدون روتوش اظهار داشت: در ابتدا باید ببینیم که در دو طرف میز مذاکره چه کسانی نشسته اند؟ در یک طرف میز غرب به رهبری امریکای جنایتکار که دستش به خون کودکان مسلمان لبنان، فلسطین، افغانستان عراق و یمن آغشته است مواجهیم و از طرف دیگر سرزمین انقلابی ایران قرار دارد که تنها ۳۵ سال از عمر با برکتش می گذرد.

وی با بیان اینکه سوال این است که چه اتفاقی افتاده که دولت امریکا که خود را قدرت جهانی می پندارد، با ایران اسلامی به مذاکره نشسته است افزود: مگر تا همین دو سال پیش اعلام نمی کردند که رژیم ایران را عوض خواهند کرد ملت ایران با جانفشانی های شهدایش و رهبری مقام معظم رهبری توانست یکی پس از دیگری توطئه های همین امریکای خون آشام را ناکام بگذارد.

وی تصریح کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه لانه جاسوسی سپس منازعه سیستان، کردستان، گنبد و سپس کودتای نوژه و بعد از آن صدام را وارد کردند تا با کمک ۴۲ کشور با ایران انقلابی و نوپا وارد جنگ شود.

وی اظهار داشت: با عنایت خداوند ایران برنده این میدان بود و بعد از جنگ هم با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت های کم نظیری در عرصه های مختلف بودیم. با اینکه توطئه های امریکا بعد از جنگ هم بیشتر شد اما ما توانستیم بدون هیچ کمکی از کشورهای خارجی هشتمین قدرت اتمی، نهمین قدرت فضایی، هفتمین قدرت نانو، ۱۴ قدرت بیوتکنولوژی و ۱۶ همین قدرت علمی دنیا باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز اگر امریکا با ابهت پوشالی خود که توانست یکی از قدرت های جهان یعنی شوروی را از هم بپاشد در مقابل ایران سر پایین آورده فقط به خاطر قدرت شهدا و ولایت است.

حکیمی به برخی از مشکلات داخل کشور اشاره کرد و افزود: رفع تحریم ها هیچ چیزی را برای ما به ارمغان نمی آورد اگر تا الان شاهد ورود کالاهای بنجل چینی بودیم اگر توافقی هم صورت بگیرد که به نظرم بعید است شاهد ورود کالاهای یک کمی بهتر امریکایی و غربی خواهیم بود.

وی تأکید کرد: باید به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت نخبگان داخلی تکیه کنیم ضمن اینکه ما تلاش دوستان را ارج می نهیم اما باید حتما خطوط قرمز رهبری را رعایت کنند اگر توافقی صورت گرفت که بهتر و اگر صورت نگرفت با حمایت فرزندان همین انقلاب در مسیر درست پیش خواهیم رفت.

وی در ادامه به جلسه ای که با برخی نمایندگان برگزار کرده بود اشاره کرد و گفت: ما خدمت همکاران بودیم و به شوخی گفتم بلای که سر فوردو می آید و هزار سانترفیوژ کار می کند اما هیچ گازی به آن تزریق نخواهد شد این مسئله اسراف است و بهتر است فوردو را به سوهان پزی حاج حسین و پسران تبدیل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چون ايشان کلاً در فاز بازار و سرمايه گذاري و معامله هستند همه چيز را به ديد سوهان و معدن و .... مي بينند.
سیبنی
سلام اقای حکیمی چه خبر از انتخابات ریاست جمهوری رییس محترم ستاد مردمی دکتر روحانی دولت روحانی بر وفق مرادت نچرخید بازی با کلمات در شهرستان رودبارنیروهای مذهبی را اغفال نخواهد کرد
در حاشیه