نماینده رودبار در گفتگو با «هشت‌دی»:

حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع از خاک و امنیت کشور بود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی در واقع دفاع از خاک و امنیت کشور بود، گفت: یقیناً جمهوری اسلامی تمام ظرفیت خود را نشان نداده است بلکه بخشی از آن را صرف پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی از خط قرمزها کرده است.

حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع از خاک و امنیت کشور بود

مهرداد گودرزوند چگینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تحت پوشش و حمایت قدرت‌های بزرگتر برای خود هیمنه دروغین ساخته بود، اظهار کرد: اگر رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با ایران اسلامی را داشت حتماً با پهپادها و موشک‌های پرتاب شده به سرزمین‌های اشغالی مقابله می‌کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی که هشت سال توانست با کمترین امکانات مقابل تمامی کشورها بایستد امروز به سطحی رسیده که کسی جرئت ندارد اقدامی علیه آن انجام دهد، افزود: حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه در واقع حمله به خاک کشور ما محسوب می‌شد و حملات ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد تا آنها بدانند کوچک‌ترین تجاوز به خاک ایران با سخت‌ترین حملات پاسخ داده خواهد شد‌.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با ایران را داشت قطعاً پاسخ می‌داد اما در برابر حملات جمهوری اسلامی کاملاً ناتوان بودند.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه کشورهای حامی رژیم صهیونیستی با توجه به قدرت جمهوری اسلامی نمی‌توانند کاری انجام دهند، ادامه داد: رزمندگان، خانواده شهدا، جانبازان و تمام ملت ایران منتظر چنین لحظاتی بودند و مطمئنم که شب گذشته همه مردم از افتخارآفرینی سپاه پاسداران مسرور بودند.

وی با اشاره به اینکه یقیناً جمهوری اسلامی شب گذشته تمام ظرفیت خود را نشان نداده است بلکه بخشی از آن را صرف پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی از خط قرمزها کرده است، بیان کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم اما از استقلال کشور و جایگاه خود دفاع می‌کنیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حملات دیشب علیه رژیم صهیونیستی در واقع دفاع از خاک و امنیت ما بود و پاسخی به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارتخانه جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پیام سپاه این بود که ایران توانایی مقابله با دشمنان را دارد، افزود: این حملات به نوعی اعلام خطر بود تا دشمن بداند چنانچه از خطوط قرمز و قوانین بین‌المللی فراتر رود پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کند.

چگینی با بیان اینکه حملات شب گذشته جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی قطعاً بازدارندگی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف رژیم غاصب صهیونیستی که چند سال است ادعای استقلال دارد، کشوری با قدمت و ریشه‌دار است و سال‌هاست مستقل شده و ثمره ایستادگی و استقلال ایران نیز این است که امروز رژیم صهیونیستی که ادعای مقابله با آن را داشت را به زانو درآورده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه