جوانان مؤمن انقلابی دل به وحدت اصولگرایان بسته‌اند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: به اصولگرایان توصیه می‌کنم که وحدت خود را حفظ کنند، چراکه مردم انقلابی ما به جریان اصولگرایی امید بسته‌اند.

جوانان مؤمن انقلابی دل به وحدت اصولگرایان بسته‌اند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: امروز بزرگترین تهدید دشمنان ایران اسلامی ایجاد گسست معنوی بین نسل‌های دیروز، امروز و فرداست با پاسداشت یا دو خاطره و از جانفشانی‌های مردانی چون مدرس، میرزا کوچک‌خان جنگلی و … که در تاریخ ایران درخشیده‌اند ما می‌توانیم نماد فرهنگ مقاومت را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به دوستان اصولگرا توصیه می‌کنم وحدت خود را حفظ کنید، مردم انقلابی ما به جریان اصولگرایی امید بسته‌اند، جریان اصولگرایی از شروع انقلاب تا امروز کارنامه درخشانی را به ملت ایران تقدیم کرده و ریشه در متن انقلاب دارد.

نماینده رشت خاطرنشان کرد: در جریان اصولگرایی تمام جریانات یار و یاور امام و رهبری بوده‌اند و بزرگواران اصولگرا باید با کم کردن فاصله خود فراتر از جامعه ظاهر شوند.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: امروز جوانان مؤمن انقلابی دل به وحدت اصولگرایان بسته‌اند تا بتوانند در حرکت‌های اجتماعی و سیاسی به وظیفه خود عمل کنند.

وی با حمایت از مذاکرات ایران و ۱+۵ افزود: به دولت تأکید می‌کنم که مسیر اقتصاد ایران را مقام معظم رهبری با اقتصاد مقاومتی روشن کرده است، اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر منابع داخلی و نگاه به مفاهیم توسعه و پیشرفت، این امر محقق نمی‌شود مگر با اتکا به مردم و اجرای کامل اصل ۴۴ قانون اساسی.

نماینده رشت در ادامه اضافه کرد: دولت باید تصدی‌گری را رها کند و اجازه دهد تا مردم اقتصاد را مدیریت کنند، امروز دستگاه‌های دولتی بزرگترین مانع پیشرفت اقتصاد در بخش صنعت در کشاورزی هستند و متأسفانه بانک‌ها هیچگونه پاسخگویی به مطالبات مردم ندارند و هر طور که خواستند سیاست‌گذاری می‌کنند.

کوچکی‌نژاد عنوان کرد: از رئیس جمهور خواستار اجرای واقعی قانون هدفمندی یارانه‌ها هستم، رئیس جمهور قول داده بود که به ثروتمندان یارانه ندهد و به قانون عمل کند و در عوض یارانه بخش نیازمندان را بیشتر کند.

وی با بیان اینکه امروز برخی از مدیران دانشگاه‌ها به دنبال جریان فتنه هستند، افزود: به وزیر علوم تأکید می‌کنم به تعهدات خود به مجلس شورای اسلامی عمل کند، دانشگاه و محل تحصیل علم و تحقیق و فعالیت‌های سیاسی برای دانشجویان قرار دهد و اجازه ندهد سیاست‌بازان از بیرون دانشگاه به دانشگاه فرمان دهند و دانشگاه را محل تجمع احزاب سیاسی کنند.

نماینده رشت همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز در آموزش و پرورش حرکت خزنده‌ای در جهت خلاف مصالح فرهنگیان به سرعت در حال شکل‌گیری است و هیچگاه فرهنگیان تمایل ندارند که مطالبات صنفی خود را از طریق غیرقانونی مطرح کنند، امروز فرهنگیان انتظار دارند نظام هماهنگ در همه دستگاه‌ها اجرایی شود.

کوچکی‌نژاد در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه