نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در صومعه سرا برگزار می‌شود

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: برای نخستین بار در گیلان نمایشگاه محصوصلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در صومعه سرا برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: برای نخستین بار در گیلان نمایشگاه محصوصلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

بهزاد روانپاک اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس، جهاد سازندگی در کنار ارتش و بسیج فعالیت‌های بی شماری انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ سال قبل در جنگ سخت دشمن پیروز شدیم، افزود: دشمن به دلیل اینکه نمی‌تواند از راه‌های آبی و خاکی وارد خاک ایران شود این بار با جنگ نرم وارد مقابله با ما شده است.

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا با بیان اینکه تحریم اقتصادی، آخرین حربه آمریکا است که اگر ما بتوانیم در این جنگ آمریکا را شکست دهیم با یک آمریکای خلع سلاح شده مواجه هستیم،گفت: در این جنگ، سپاه و بسیج باید در کنار جهاد باشند تا در این جنگ نرم، مانند جنگ سخت پیروز میدان باشیم.

روانپاک با بیان اینکه به وسیله اقتصاد مقاومتی می توان جلوی تحریم ها را گرفت، تصریح کرد: بسیج سازندگی توانسته به مردمی کردن اقتصاد، تولید و توزیع متوازن کمک بسیار بزرگی کند و رشد کشور را افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در گیلان نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا اظهار کرد: افرادی که از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش و فروش می گذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه