احمدی سنگری در گفتگو با ۸دی:

مسئولان نباید فقط در زمان شادی و پیروزی در کنار سپیدرود باشند/ شرمنده بچه های تیم هستم

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مسئولان نباید فقط در زمان شادی و پیروزی در کنار سپیدرود باشند و با این تیم عکس یادگاری بگیرند، گفت: سپیدورد تیم محبوب گیلان است اما امروز که به لیگ دوم سقوط کرده است هیچکس به روی خود نمی آورد و همه فاصله گرفتند.

مسئولان نباید فقط در زمان شادی و پیروزی در کنار سپیدرود باشند/ شرمنده بچه های تیم هستم

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود رشت بویژه در بخش مالی و حمایتی اظهار کرد: تیم سپیدرود دچار مشکلات مختلفی است و حتی چندی پیش در تهیه بلیط هواپیما و هزینه هتل دچار مشکل بودند که بعنوان نماینده مردم شهر پیگیر حل این مشکل بودم هرچند که در پایان این تیم در اهواز نتیجه خوبی کسب نکرد.

احمدی سنگری با بیان اینکه من شرمنده بچه های تیم هستم، گفت: بدنبال راه چاره ای برای حل مشکلات سپیدورد هستم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مسئولان نباید فقط در زمان شادی و پیروزی در کنار تیم باشند و با سپیدرود عکس یادگاری بگیرند، گفت: سپیدورد تیم محبوب گیلان است و قبلا در جایگاه خوبی قرار داشت، اما امروز که به لیگ دوم سقوط کرده است هیچکس به روی خود نمی آورد و همه فاصله گرفتند.

احمدی سنگری با تذکر به مسئولین مربوطه در این امر گفت: با کم کاری نباید اجازه دهیم که این حس القا شود که از احساسات و طرفداران تیم سپیدرود سوء استفاده شده است.

وی با بیان اینکه هر کسی که در قبال این تیم‌ کم کاری می‌کند باید مشخص و اعلام و هر کسی که کمک می‌کند باید تشویق شود، افزود: اگر کسی در جهت حمایت و حل مشکلات سپیدورد عمدا کمکی نکند به این تیم، طرفدارانش و مردم گیلان خیانت کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان گفت: هفته آینده همه آقایان و مسئولین را جمع می‌کنیم و به هر طریقی که هست از این تیم حمایت می کنیم، هر کسی هم که به سپیدورد خیانت می کند باید با او برخورد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه