ضعف دشمنان در برابر ایران، آنها را به پای میز مذاکره کشانده است

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران آماده مقابله با هرگونه تهاجم نظامی دشمنان است، گفت: ضعف دشمنان در برخورد نظامی با جمهوری اسلامی آنها را به پای میز مذاکره کشانده است.

ضعف دشمنان در برابر ایران، آنها را به پای میز مذاکره کشانده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ملت ایران به برکت تبعیت از فرامین ولایت‌فقیه توانست در برابر دشمن بعثی پیروز شود.

وی دفاع مقدس را برهه‌ای از تاریخ ایران دانست که هرگر فراموش نمی‌شود و گفت: اگر چه جنگ خسارت‌های بسیاری به بار آورد اما نعمت الهی بود.

قربانی با بیان اینکه حدود ۸۰ کشور در دروان دفاع مقدس به رژیم وقت عراق کمک می‌کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس از بیش از ۵۰ کشور دنیا اسیر داشتیم.

وی دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال خاموش کردن نور اسلام دانست و گفت: امروز رژیم صهیونیستی از وضعیت ایران ناراحت است و به نظر نظامی نمی‌تواند علیه کشور ما کاری کند.

قربانی با بیان اینکه ملت ایران آماده مقابله با هرگونه تهاجم نظامی دشمنان است، تصریح کرد: ضعف دشمنان در برخورد نظامی با جمهوری اسلامی آنها را به پای میز مذاکره کشانده است.

امام جمعه رشت با اشاره به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در مدارس باید بیشتر به جنبه تربیتی و پرورشی کودکان توجه شود.

قربانی با بیان اینکه فطرت‌های انسانی در خانواده خود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: والدین در تعلیم و تربیت کودکان نقش بسیار مهدی دارند.

وی نقش آموزش و پرورش در تربیت افراد را پس از خانواده بسیار مهم برشمرد و افزود: آموزش و پرورش مسئول تعلیم و تربیت نسل آینده جامعه است.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه ائتلاف علیه داعش توطئه علیه بیداری اسلامی است، تصریح کرد: کشورهایی که داعش را به وجود آوردند، امروز می‌خواهند با آن مقابله کنند.

قربانی با اشاره به نقش مرجعیت در عراق، گفت: مردم عراق با مرجعیت شیعه این کشور داعش را مانند صدام از بین می‌برند.

وی در پایان درباره خشکسالی برخی باغ‌های چای گیلان خاطرنشان کرد: مسئولان باید مشکلات چایکاران را در رفع کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه