نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

حداقل به ۲ هزار تخت برای بیماران کرونایی گیلان نیاز داریم/ تهران باید امکانات بیشتری در اختیار استان بگذارد

کوچکی نژاد نماینده رشت، گفت: حداقل به ۲ هزار تخت برای بیماران کرونایی گیلان نیاز داریم و حداقل ۴۰۰ تا ۵۰۰ تخت هم برای بیماران عادی نیاز است، الان خیلی از بیمارانی که فوت می شوند بیماران عادی هستند.

حداقل به ۲ هزار تخت برای بیماران کرونایی گیلان نیاز داریم/ تهران باید امکانات بیشتری در اختیار استان بگذارد

جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به وضعیت استان بر اثر شیوع کرونا، اظهار کرد: در ابتدا وزارت بهداشت در بحث خدمات رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا و خدمات خوب برخورد نکرد که اگر درست عملی می شد اینقدر ویروس گسترش پیدا نمی کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش وسیعی از مردم ما آلوده هستند، گفت: خانه ها از این بیماران پر است یا بیمارستان ها امکانات ندارند یا اینکه خودشان می ترسند که به بیمارستان مراجعه کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس، افزود: تهران باید امکانات بیشتری در اختیار استان بگذارد و از استان هایی که کمتر گرفتار کرونا شده اند امکانات بیاید.

خیلی از بیمارانی که فوت می شوند بیماران عادی هستند

وی تأکید کرد: حداقل به ۲ هزار تخت برای بیماران کرونایی گیلان نیاز داریم و حداقل ۴۰۰ تا ۵۰۰ تخت هم برای بیماران عادی نیاز است، الان خیلی از بیمارانی که فوت می شوند بیماران عادی هستند.

 

بیمارستان های سیار ارتش و سپاه می توانند نیاز استان را تأمین کنند

کوچکی نژاد با بیان اینکه این ۲ هزار تخت مورد نیاز جدید را چطور می خواهند تأمین کنند، اضافه کرد: آیا مدارس را تبدیل به بیمارستان کنند پاسخگو است؟! به نظر من ارتش و سپاه با در اختیار داشتن بیمارستان های سیار تعداد این تخت ها را می توانند تأمین کنند.

دارو برای مداوای بیماران بسیار کمیاب است

وی با تأکید براینکه دارو برای مداوای بیماران بسیار کمیاب است، افزود: خیلی از پرستاران و پزشکان ما آلوده شدند و تعداد پرسنل به شدت کاهش پیدا کرده است و مداوا با مشکل مواجه شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه نامه وزیر بهداشت نمونه ای از مشکلات موجود در گیلان است، تصریح کرد: الان با وجود کمبود ها همه باید بسیج شوند و کمک کنند.

وی با تأکید براینکه داخل استان آاودگی شدید است، تصریح کرد: شهر به شهر را باید تحت کنترل قرار دهند و از طرف دیگر اقلام مورد نیاز را تأمین کنند.

با فاجعه دیگری مواجه می شویم و آن بیکاری کارگران است

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: ما الان داریم با فاجعه دیگری مواجه می شویم و آن بیکاری کارگران است، این ها کارمند نیستند که حقوق بگیر باشند و باید برای این ها در جلسات آتی فکر شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه