نمایشگاه خوشنویسی “حلقه وصل” با آثار اساتید برتر گیلانی+ تصاویر

این نمایشگاه با ۵۰ اثر در رشته خوشنویسی با خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار می شود.

نمایشگاه خوشنویسی “حلقه وصل” با آثار اساتید برتر گیلانی+ تصاویر
به گزارش خبرنگار سرویس هنری ۸دی نیوز، نمایشگاه گروهی خوشنویسی “حلقه وصل” با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، از ۸ تا ۱۳ شهریورماه سال جاری در گالری مارلیک رشت برگزار شد.
احمد قربانی سرگروه این نمایشگاه در گفتگو با هشت دی نیوز با بیان این که در این نمایشگاه آثار ۱۰ تن از خوشنویسان استان در معرض دید عموم قرار دارد، گفت: این نمایشگاه با ۵۰ اثر در رشته خوشنویسی با خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار می شود.
این استاد خوشنویسی ادامه داد: این آثار با خطوط مختلف، از آیات قرآن، احادیث ائمه و اشعار شاعران بنام ایران به خط درآمده است.
وی مهم ترین هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای ظرفیت هنر خوشنویسی در گیلان عنوان کرد و افزود: این مجموعه علاوه بر نمایش توانمندی های هنرمندان خوشنویس گیلانی سعی در تشویق علاقه مندان به این رشته هنری را دارد.
این مدرس انجمن خوشنویسان با تاکید به این که ۲ تن از اعضا به نام های ” ذبیح الله لولویی” و “خلیل حبیب زاده” دارای مدرک استادی هستنند، گفت: دیگر اعضای این مجموعه مدرک فوق ممتاز خوشنویسی را دارا هستنند.
قربانی در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه رضایتمندی طیف بسیاری از مخاطبان را به همراه داشت، گفت:  امید می رود از این پس انجمن خوشنویسان گیلان با هم بستگی و هماهنگی بیشتر در راستای ارتقا و معرفی این رشته ی هنری گام های بهتری بردارند.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه آقایان ” خلیل حبیب زاده”، “سیری”، “عیسی زاده”، “میرزاده”، “لولویی مهر”، “قربانی”، “صدیقی نژاد”، و خانم ها “سلطانی”، “رضازاده”، ابراهیمی” آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند.

khoshnevisi (1) khoshnevisi (2) khoshnevisi (3) khoshnevisi (4) khoshnevisi (5) khoshnevisi (6) khoshnevisi (7) khoshnevisi (8) khoshnevisi (9) khoshnevisi (10) khoshnevisi (11) khoshnevisi (13)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه