دستور می دهم تا همکارانم حداکثر امکانات درمانی برای خبرنگاران در نظر بگیرند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر توجه ویژه به خبرنگاران در مراکز درمانی گیلان تاکید کرد و گفت: به همکارانم دستور می دهم تا حداکثر امکانات درمانی برای خبرنگاران در نظر گیرند.

دستور می دهم تا همکارانم حداکثر امکانات درمانی برای خبرنگاران در نظر بگیرند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، دکتر انوش برزیگر در همایش تقدیر از خبرنگاران با بیان اینکه در بدو ورودش، دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف بدهکاری داشت، اظهار کرد: نمی‌شود ۶ ماهه همه مشکلات را حل کرد و باید با برنامه ریزی و هماهنگی برای پیشبرد اهداف بهداشت و درمان کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با این توضیح که مرتبه بیمارستان‌ها با کاهش میزان سزارین ارتباط دارد و بیمارستان‌های خصوصی که سزارین بالایی داشته باشند از امکانات دولتی کمتری بر خوردار می شوند، خاطرنشان کرد: آمار سزارین در گیلان کاهش یافته است.

برزیگر با اشاره به درصد بالای مرگ و میر کودکان در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، افزود: با پی گیری های انجام شده در ۵ ماه اخیر ساختمان جدید این بیمارستان در یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح تحول نظام سلامت را انقلابی بزرگ در بهداشت و درمان استان دانست و افزود: طرح نظام سلامت سبب کاهش هزینه‌ها شده چرا که در سال‌های قبل که خود من رئیس بیمارستان بودم که مردم برای پرداخت هزینه‌های درمان چه رنجی را تحمل می‌کنند.

برزیگر با تاکید بر اینکه این طرح در طول زمان باید ارتقا یابد تا مردم از گرفتاری‌ها رها شوند، تصریح کرد: نباید این طرح مانند یک قالب یخ باشد که اگر آب شود همه چیز از بین می‌رود.

155

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان رازی، پورسینای رشت و حشمت اورژانس نامناسبی دارند اظهار کرد: از وضعیت اورژانس های بیمارستان های رشت رضایت ندارم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از طرح جدیدی برای توسعه اورژانس بیمارستان رازی رشت خبر داد و افزود: این امر نیازمند این است که یکسری موانع برداشته شود.

برزیگر بر توجه ویژه به خبرنگاران در مراکز درمانی گیلان تاکید کرد و گفت: به همکارانم دستور می دهم تا حداکثر امکانات درمانی برای خبرنگاران در نظر گیرند.

وی با بیان اینکه هنگام بازدید از بیمارستان شفای رشت اشک از چشمانم سرازیر شد تاکید کرد: تغییر و تحولات در بیمارستان شفا انجام شد و مدیریت بیمارستان در گزارش اخیر خود از وضعیت بیماران اظهار رضایت کرده است.

وی  نقد سازنده را سبب ارتقای استان و کشور برشمرد و گفت: نقد خبرنگاران باید با واقعیت‌ها هماهنگ باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین کشتار کودکان غزه را گناهی نابخشودنی دانست و خاطرنشان کرد: تنها انسان‌های شیطان صفت دست به کشتار کودکان می‌زنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه