شهردار رشت: برای نقد درست از مجموعه شهرداری جایزه تعیین کرده ایم + تصاویر

شهردار رشت رسالت رسانه ها را در اطلاع رسانی و ایجاد فضای تفاهم در شهر برای پیشرفت کار عنوان کرد و گفت: باید رسانه ها نقد درست داشته باشند و ما برای نقد درست در شهرداری رشت جایزه تعیین کرده ایم.

شهردار رشت: برای نقد درست از مجموعه شهرداری جایزه تعیین کرده ایم + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری در مراسم تجلیل از خبرنگاران و  تلاشگران رسانه در سالن شهید رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء رشت از مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ساماندهی رودخانه های رشت خبرداد و اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان مدیریت شهری است که با اطلاع رسانی دقیق و سنجیده می تواند جلب مشارکت مردمی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون خاص امور کلانشهر ها در دولت از ابلاغ طرح های شورای اسلامی رشت به دولت خبرداد و خاطرنشان کرد: دبیر این کمیسیون میهمان دومین اجلاس کلانشهر ها بود و پیشنهاد ساماندهی دو رورخانه زرجوب و گوهر رود را برای هیات دولت برد که در این کمیسیون ۱۳ وزیر و معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور عضو هستند.

IMG_5399

رئیس شورای اسلامی رشت با بیان اینکه رفع مشکل شیرابه سراوان در سال ۹۴ اجرایی می شود گفت: با احداث تصفیه خانه محلی از ورود فاضلاب به رودخانه های رشت جلوگیری می شود.

جمشیدی چناری از رفع اشکال فنی پل جانبازان رشت در سال ۹۴ خبرداد و اذعان کرد: هیچکدام از اعضای شورا کار تبلیغاتی نکرده و انگیزه تبلیغات نداریم.

جمشیدی  چناری از افتتاح بوستان  ۴۵۰ هکتاری لاکان و نمایشگاه دائمی گل و گیاه در سال ۹۴ خبرداد وبا اشاره به راه اندازی مرکز کنترل هوشمند ترافیک، خط ویژه اتوبوس شهرداری _مصلی در سال ۹۴ بیان کرد: کلنگ مرکز فوق تخصصی پژوهش سرطان در رشت توسط پروفسور مجید سمیعی در ۱۰ شهریور سال جاری به زمین  می خورد.

IMG_5450

مظفر نیکومنش نودهی در این مراسم با اشاره به تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران در اطلاع رسانی درست، تحقق اهداف کلان جامعه را نیازمند سلامت و بهداشت نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: در شورای اسلامی رشت داشتن برنامه های مشخص ضامن این امر است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به طرح تامین بازار رشت ،گفت: نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب، بررسی بیمه منزل مسکونی، از برنامه های شورا است.

نیکومنش نودهی با این توضیح که برای رفع مشکل کارخانجات شهرک صنعتی قراردادی برای جانمایی مرکز تصفیه خانه رشت تنظیم شده است خاطرنشان کرد: در رابطه محل دفن زباله سراوان قراردادی با دانشگاه گیلان بسته ایم که در اولین فرصت برای تصفیه خانه آن اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با تفکیک زباله از مبدا در سال های قبل ۵۵ میلیون اعتبار داشتیم که امسال آن را به ۲۷۰ میلیون تومان افزایش داده ایم گفت: تور خبری برای بازدید از محل دفن زباله سراوان و مسیر لایروبی رودخانه ها توسط شورا برگزار می شود.

IMG_5463

در این مراسم شهردار رشت با بیان اینکه مدیران باید برای کارهای درست برنامه ریزی درست داشته باشند افزود: نقشه راه ما بودجه سال است و ما در این مسیر در شرایط مطلوبی هستیم.

وی رسالت رسانه ها را در اطلاع رسانی و ایجاد فضای تفاهم در شهر برای پیشرفت کار عنوان کرد و گفت: باید رسانه ها نقد درست داشته باشند و ما برای نقد درست در شهرداری رشت جایزه تعیین کرده ایم.

محمد ابراهیم خلیلی افزود: با توجه به بودجه سال ۹۳ بیشترین فعالیت های ما در شهر عمرانی است.

IMG_5418

 

IMG_5385

  IMG_5415

  IMG_5439  

IMG_5468

IMG_5479

IMG_5517

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه