برنامه‌ریزی های جریان انحرافی برای انتخابات مجلس

جریان انحرافی که مدتی است به صورت خاموش در حال فعالیت است اقدامات تازه ای را به منظور ورود به انتخابت مجلس کرده آغاز کرده است. برخی از اطرافیان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان هست اصلی این فعالیت ها را تشکیل داده اند.

برنامه‌ریزی های جریان انحرافی برای انتخابات مجلس

به گزارش ۸دی نیوز به نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی یکی از رقابت‌های مهم سیاسی کشور است که تمامی جریانات و تفکرات درصدد حضور گسترده و موثر درآن هستند تا بتوانند نماینده حزب و تقکر خودشان را وارد مجلس کنند.

از همین رو جریان انحرافی که مدتی است به صورت خاموش در حال فعالیت است اقدامات تازه ای را به منظور ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است.

برخی از اطرافیان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان که هسته اصلی این فعالیت ها را تشکیل داده اند و با برگزاری جلسات متعدد طرح های مختلفی را در راستای جذب عناصر و معرفی برای تصدی کرسی‌های مجلس تهیه کرده‌اند.

این جریان تاکتیک های مختلفی را برای حضور همه جانبه انتخابات آینده‌ مجلس برنامه ریزی کرده است.

یکی از این راهبردها نشست های استانی است؛ خبرها حاکی از آن است که چندی است به صورت جدی از سوی هسته اصلی این جریان موضوع انتخابات مجلس پیگیری می شود و سعی شده تا به دور از حاشیه های تبلیغاتی نشست های لازم در استان ها با حضور افراد اصلی این جریان و غالبا به صورت مخفیانه برگزار شود.

بر اساس این گزارش مقرر شده که در هر استان لیست های مختلفی داده شود. در هریک از این لیست ها از افراد سفید و بی سابقه استفاده شده تا بعد از پالایش های لازم توسط  هسته مرکزی جریان و شورای نگهبان آسیب ها کم شود و حضور به صورت گسترده و جامع باشد تا از این طریق بتوانند به اهداف مد نظرشان دست پیدا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه