واریز بسته حمایتی ۱۴۵۰میلیارد تومانی کارگران به حساب تأمین اجتماعی/سهم هر خانوار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبار ۱۴۵۰میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تأمین اجتماعی را به حساب سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ کرد.

واریز بسته حمایتی ۱۴۵۰میلیارد تومانی کارگران به حساب تأمین اجتماعی/سهم هر خانوار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان برنامه و بودجه در ابلاغیه‌ای به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اعتبار ۱۴۵۰ میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تأمین اجتماعی را به حساب سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ کرد. این اعتبار امروز به حساب این سازمان واریز شد.

در این ابلاغیه آمده است، در اجرای بسته معیشتی ویژه موضوع بند ب مصوبه ۱۰۱۵۳۲ شورای عالی هماهنگی اقتصادی و دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه موضوع تصویب‌نامه مورخ ۲۸ آبان‌ماه ۹۷ هیئت وزیران، بدین‌وسیله تخصیص سازمان هدفمندی یارانه‌ها به‌مبلغ چهارده‌هزار و چهارصد و پنجاه و سه میلیارد ریال از محل منابع حاصل از مابه‌التفاوت تسعیر قیمت خوراک و سوخت کارخانجات پتروشیمی، فولادی و پالایشگاه‌ها تعیین می‌گردد تا به‌منظور تأمین کمک جبرانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بابت حمایت غذایی از خانوارهای کم‌درآمد موضوع بند پ ماده ۳ تصویبنامه فوق‌الذکر تعیین می‌گردد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها موظف است تا براساس اطلاعات هویتی مشمولین که درآمد آنها کمتر از ۳ میلیون تومان است و اطلاعات آنها توسط وزارت کار به آن سازمان ارسال می‌گردد معادل ریالی سبد حمایتی غذایی را (یک تا ۳ میلیون ریال) به حساب مشمولین واریز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال نمایند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه