توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در انزلی

فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین افراد کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در انزلی

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی امروز در جمع خبرنگاران و در آستانه میلاد امام زمان(عج) همچنین آغاز سال نو با هدف دستگیری از افراد کم‌برخوردار، اظهار کرد: ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین جامعه هدف توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری و قبل از این نیز ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بندر انزلی توزیع شده بود، تصریح کرد: ساخت مسکن، مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی نیازمندان همچنین اهدای جهیزیه از جمله اقداماتی است که مورد توجه سپاه و بسیج قرار دارد.

سرهنگ حمید جانباز با اشاره به اینکه در این ایام و گرامیداشت نیمه شعبان برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فعالیت‌های فرهنگی نیز در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد، تاکید کرد: در جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستیم و باید همه تهدیداتی که دشمنان در این سال‌ها برنامه‌ریزی کردند را بشناسیم و بتوانیم مقتدر در این عرصه حضور پیدا کنیم. در همین راستا پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان به صورت مستمر فعالیت‌های فرهنگی خود را در دستور کار دارند و به صورت آتش به اختیار و مردمی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر هم‌جهت کردن ظرفیت‌ها در سطح شهرستان گفت: با همسو بودن فعالیت‌هاست که می‌توان به نتیجه موثر رسید و اثربخشی بیشتری از این اقدامات را در سطح خانواده‌ها و جامعه احساس کنیم و با توجه به اینکه بسیاری از دستگاه‌ها متولی فعالیت‌های فرهنگی هستند وظیفه ماست که همه این نیروها را بسیج کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه خوشبختانه در همه جغرافیای شهرستان پایگاه‌های مقاومت خوبی داریم، عنوان کرد: همه مردم بدنه فعال بسیج هستند و علاوه بر دستگیری از نیازمندان می‌توانند فعالیت‌های خوبی در این عرصه داشته و حافظ منافع انقلاب و اسلام باشند.

جانباز با تبریک فرا رسیدن سال نو تصریح کرد: در سال نو نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار است و آغاز سال نو و مراسم تحویل سال در گلزار شهدای بندر انزلی با کمک شهرداری و مسئولان دیگر انجام خواهد شد در ایام نوروز نیز دید و بازدید و صله رحم در برنامه‌ها قرار دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه