فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه انزلی مطرح کرد؛

اولویت اصلی انقلاب، امنیت است/ کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضرورت امروز سپاه

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اولویت اصلی انقلاب، امنیت است، تصریح کرد: اشتغالزایی زودبازده و کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضرورت امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

اولویت اصلی انقلاب، امنیت است/ کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضرورت امروز سپاه

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا است، اظهار کرد: سپاه سازمان نظامی منحصر به فرد نبوده و خود را متعلق به مردم و انقلاب می‌داند و برای حفظ انقلاب و کمک به حوزه دفاعی تمامی مشکلات را با کمک خود مردم رفع می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با نیروی عظیم بسیج و با کمک مردم اجازه ایجاد هرج و مرج در کشور را نمی‌دهد، افزود: سپاه منشأ هیچ اختلافی نبوده و با وحدت کلمه به همه دولت‌ها کمک می‌کند و معتقدم اولویت و ضرورت اصلی انقلاب، امنیت است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اجرای گشت شبانه در طول هفته با کمک ۲۳ هزار بسیجی بدون داشتن هیچ امکاناتی، گفت: اشتغالزایی زودبازده و کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضرورت امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اولویت انقلاب اسلامی توجه ویژه به مسائل فرهنگی است، در حوزه دفاعی به اذعان غربی‌ها کسی نمی‌تواند در برابر ایران قد علم کند. در اوضاع کنونی تحریم نیز جمهوری اسلامی نفت خود را به فروش می‌رساند و هر کس می‌تواند جلوی فروش نفت ما را بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در صورت بروز مشکل برای انقلاب اسلامی امنیت آن را تأمین می‌کند، عنوان کرد: در بخش‌های اقتصادی فعالیت‌های زیر ساختی خوبی در سال‌های اخیر انجام شده و معتقدم مردم گیلان در طرح مواسات معجزه کردند.

در این مراسم سرهنگ “حمید جانباز” به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه انزلی معرفی و از تلاش‌های سرهنگ “مهدی صفاتی” قدردانی شد. سرهنگ جانباز پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه ماسال و فومن را در کارنامه خود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه