سرمربی تیم کاراته بانوان گیلان :

کاراته وان چین اولویتمان برای اعزام نبود/حضور پرقدرت بهمن‌یار در کاراته وان پاریس

سرمربی تیم کاراته بانوان گیلان با اشاره به عدم حضور بهمن‌یار در کاراته وان چین گفت: این رقابت‌ها از ضریب پایینی برخوردار بود و ترجیح دادیم در کاراته وان پاریس حضور پیدا کنیم.

کاراته وان چین اولویتمان برای اعزام نبود/حضور پرقدرت بهمن‌یار در کاراته وان پاریس

به گزارش هشت دی، فاطمه قاسمی  در رشت با اشاره به عدم حضور بهمن‌یار در رقابت‌های جهانی کاراته وان چین اظهار کرد: این رقابت‌ها از رنکینگ پایینی برخوردار بود و پس از جمع‌بندی تصمیم گرفتیم برای رقابت‌های کاراته وان پاریس آماده شویم.

وی با بیان اینکه کاراته وان پاریس دارای ضریب پنج است بیان کرد: رقابت‌های کاراته وان چین دارای ضریب دو بود و از اهمیت کمتری نسبت به کاراته وان پاریس برخوردار است، رقابت‌های کاراته وان پاریس بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تأثیر بسزایی در افزایش رنکینگ و راه‌یابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد.

مربی دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی اسپانیا با اشاره به آغاز تمرینات بهمن‌یار تصریح کرد: پس از رقابت‌های جهانی اسپانیا و استراحتی کوتاه، تمرینات بهمن‌یار برای حضور پرقدرت در رقابت‌های کاراته وان پاریس آغاز شد.

قاسمی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون کاراته، هیئت کاراته استان گیلان و مسؤولان استانی خاطرنشان کرد: مسؤولان برای رسیدن بهمن‌یار به المپیک توکیو قول هرگونه مساعدت مالی و معنوی را داده‌اند و امیدواریم با کسب سهمیه پاسخ این حمایت‌ها را بدهیم.

وی با اشاره به عضویت خود و بهمن‌یار در جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال‌احمر نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به مردم ایفا می‌کند و عضویت در این جمعیت یک افتخار برایمان محسوب می‌شود.

سرمربی تیم کاراته بانوان گیلان با اذعان به حضور پرقدرت تیم گیلان در سوپرلیگ افزود: حضور در این رقابت‌ها تأثیر مثبتی در افزایش سطح فنی کاراته‌کاهای استانمان دارد و در حال حاضر در گروهمان در مکان دوم قرارگرفته‌ایم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه