دبیر هیئت کاراته استان گیلان خبر داد:

رقابت بیش از یک هزار کاراته‌کای گیلانی در رشت

دبیر هیئت کاراته استان گیلان گفت: رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی زیر ۲۱ سال این استان با حضور بیش از یک هزار کاراته کای در رشت برگزار شد.

رقابت بیش از یک هزار کاراته‌کای گیلانی در رشت

به گزارش هشت‌دی سعید عزیزی در گفتگو با خبرنگاران از رقابت یک هزار و ۴۰ کاراته کای به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت برگزار شد، اظهار کرد: روز پنجشنبه رقابت‌های بخش بانوان و روز جمعه نیز رقابت‌های بخش آقایان برگزار شد. ِ

وی در ادامه افزود: در رقابت‌های بخش دختران ۵۷۰ کاراته کای در رده‌های سنی مختلف باهم رقابت کردند که درنهایت به نفرات برتر ۳۲ وزن مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

دبیر هیئت کاراته استان گیلان تصریح کرد: همچنین در بخش آقایان ۴۷۰ کاراته کای در رده‌های سنی زیر ۲۱ سال حضور یافتند که باهم رقابت کردند که درنهایت به نفرات برتر ۴۰ وزن حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

عزیزی بیان کرد: نفرات برتر رقابت‌های کاراته رده‌های سنی بالای ۱۲ سال به اردوی منتخب گیلان دعوت می‌شوند تا درنهایت تیم‌های کاراته گیلان در این رده‌ها انتخاب شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های منتخب گیلان در رده‌های سنی مختلف تشکیل خواهد شد تا در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در آن رقابت‌ها حضور یابند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه