مدیر آموزش و پرورش آستارا خبر داد

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس آستارا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۶ مدرسه متوسطه دوره اول این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در سه محور مدرسه، مسجد و خانه با هدف تربیت دانش‌آموزان مؤمن، انقلابی و متدین اجرا می‌شود.

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس آستارا

به گزارش هشت دی،سید سجاد موسوی در آستارا با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس این شهرستان اظهار کرد: این طرح با همکاری سپاه ناحیه و آموزش و پرورش شهرستان آستارا در مدارس متوسطه دوره اول جعفرنژاد، نواب، شرف، حضرت زینب(س)، توحید و بهار در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا مدت‌زمان اجرای طرح شهید بهنام محمدی را ۶ سال و مختصص مدارس دولتی متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان دانست و گفت: این طرح در سه محور مدرسه، مسجد و خانه با هدف تربیت دانش‌آموزان مؤمن، انقلابی و متدین اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست طرح مذکور به دنبال معرفی طرح به دانش‌آموزان از طریق شناسایی چهره‌به‌چهره و ارتباط‌گیری با برگزاری مسابقات و اردوهای علمی هستیم افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته همایش اولیا در قالب این طرح، ۲۵ آذر ماه جاری در یکی مدارس هدف برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه در قالب طرح شهید بهنام محمدی، ۱۸ نفر از دانشجویان، طلاب، فرهنگیان و پاسداران سپاه ناحیه جهت آموزش این طرح به دانش‌آموزان، یک دوره چهار روزه را در تهران سپری کرده‌اند گفت: ۱۲ نفر از این افراد به مدارس پسرانه و ۶ نفر نیز به مدارس دخترانه شهرستان آستارا اعزام شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا بهره‌گیری از ساعات پرورشی، آمادگی دفاعی و زنگ‌های تفریح را زمان مناسبی برای اجرای طرح شهید بهنام محمدی دانست و گفت: دانش‌آموزان در این ساعات به انجام کارهای علمی نظیر: نجات تخم‌مرغ، پرواز پاراگلایدر، موشک آبی، موشک هوازی به زمین و ابرحباب می‌پردازند.

 شهید بهنام محمدی یکی از نابغه‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود، که به دلیل شهادت ایشان در دوره اول متوسطه، طرح مذکور به نام این شهید نام‌گذاری شده است، تا دانش‌آموزان از نزدیک با آرمان‌های شهید بهنام محمدی آشنا شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه