استاد برجسته قرآن کریم:

حضور جوانان گیلانی در صدر مسابقات قرآن کریم/ کسب مقام دوم قرائت روشن دلان جهان توسط قاری گیلانی/ سوگند رفیع زاده؛ پدیده سال در حفظ قرآن

استاد برجسته قرآن کریم نوع آموزش را علت علاقه کودکان به کلاس های قرآن معرفی کرد و گفت: سال ۹۶ در سطح کل کشور به صورت انفرادی و تیمی جز بهترین های ایران شدیم و این صدر بودن به دلیل نوع آموزش ما بود.

حضور جوانان گیلانی در صدر مسابقات قرآن کریم/ کسب مقام دوم قرائت روشن دلان جهان توسط قاری گیلانی/ سوگند رفیع زاده؛ پدیده سال در حفظ قرآن

به گزارش خبرنگار ۸ دی، فرهاد فلاح پور، در بزرگترین همایش قرآنی سفیران الهی که با تجلیل از ۷۰ حافظ کل قرآن کریم در رشت برگزار شد با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) در رابطه با قرآن کریم اظهار کرد: پیامبر بر چگونگی قرائت قرآن تاکید داشتند زیرا ما عقیده داریم که مردم قرآن را هزاران مدل می خوانند.

 

وی با بیان اینکه تنها یک مدل از هزاران مدل قرآن خواندن مردم صحیح است و برکت اصلی را دارد اذعان کرد: قرائت قرآن قوت قلبی است و قرائت صحیح آن برکات بسیاری را شامل میشود و کسانی که قرآن را با مدل صحیح آن می خوانند سعادتمند می شوند.

 

استاد برجسته قرآن کریم با اشاره به اینکه باید طرز صحیح قرائت قرآن را با همه جوانب آن به یکباره و در یک آموزش به کودک داد گفت: باید همه بخش‌های مهم را با تمام ویژگی های آن را به صورت یک لقمه به بچه ها بدهیم زیرا اگر اینطور نباشد فرد با آموزش نادرست حرکت میکند و دیگر نمی‌توان آن را تغییر داد زیرا در ذهن کودک هک می‌شود.

 

فلاح پور نوع آموزش را علت علاقه کودکان به کلاسهای قرآن معرفی کرد و افزود: کودکان با عشق در کلاس قرآن شرکت می کنند و این عشق از حضور آنها در کلاس ها هویدا است.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۶ در سطح کل کشور به صورت انفرادی و تیمی جز بهترین های ایران شدیم و این صدر بودن به دلیل نوع آموزش ما بود ابراز کرد: مهدی عبرتی از کل ایران برای مسابقات جهانی انتخاب می شود که در حفظ ایران بین تمام جوانان مقام اول را کسب کرد و برای مسابقات جهانی دعوت شد.

 

 

استاد برجسته قرآن کریم با اشاره به رضا حقیقی که توانست مقام دوم قرائت روشن دلان جهان را دریافت کند گفت: سوگند رفیع زاده نیز پدیده سال ۹۶ در حفظ قرآن معرفی شد و همچنین او تمام ترجمه قرآن بالغ بر هفت جلد را به پایان رسانده است.

 

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه