️راهیابی ۲۳ گیلانی به مسابقات مقدماتی کشوری قرآن کریم

مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رودسر برگزار شد که ۲۳ گیلانی به مرحله مقدماتی کشوری قرآن کریم راه یافتند. 

️راهیابی ۲۳ گیلانی به مسابقات مقدماتی کشوری قرآن کریم

به گزارش هشت‌دی  مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم امروز در مسجد شهدا موقوفه مرحومه طالب‌زاده رودسر با نام شهدای هفته دولت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۱۳۹ نفر شرکت کردند که ۱۱ نفر از بانوان و ۱۲ نفر از برادران گیلانی به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند.

محمد حیدری در این مراسم با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: اگر امروز در جهان اسلام آوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در جهان طنین‌انداز شده و لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی و استکبار انداخته بیانگر دگرگونی و تغییر در تاریخ و نظم نوین جهانی است.

️وی خودباوری و اتکا به خدا را باعث پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت و درهم شکستن کابوس اقتدار و قدرت رژیم صهیونیستی دانست

فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها و استکبار جهانی درمانده‌اند که این اتفاق مهم چگونه رقم خورده و این غافلگیری چیزی جز اراده الهی و تمسک به نور قرآن نیست که فقط متعلق به کسانی است که از این ظرفیت الهی استفاده کنند.

حیدری در پایان با بیان اینکه رودسر یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک و راهبردی در سطح مذهبی و معنوی استان گیلان است، خاطرنشان کرد: رودسر از نظر پایه مذهبی یکی از شهرستان‌های معنوی و مذهبی است که امروز ما میراث‌دار این فرهنگ غنی هستیم و بایستی این میراث گران‌بها را برای آیندگان به‌خوبی تبلیغ نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه