سردار سلامی در جمع بسیجیان گیلان:

شاخسارهای درخت بسیج در سراسر عالم میدان وسیعی از جهاد را علیه مستکبران ایجاد کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: شاخسارهای درخت بسیج امروز در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، افعانستان، یمن، بحرین گسترانیده شده و میدان وسیعی از جهاد را علیه مستکبران ایجاد کرده است.

شاخسارهای درخت بسیج در سراسر عالم میدان وسیعی از جهاد را علیه مستکبران ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار حسین سلامی صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان گردان های امام حسین(ع) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با عرض تبریک و تهنیت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: پیامبر رحمه للعالمین بود و مبعوث شد تا غل و زنجیر اسارت را از دست و پای بشریت باز کند و انسان ها را به کرامت و عظمتی که خداوند برایشان قایل بود برساند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) اسوه حسنه دستگاه آفرینش و نور واسعه الهی برای بشریت بود، گفت: او نور بود و با کتاب مبین برای هدایت انسان ها به مسیر سعادت به رسالت مبعوث شد.

** بسیج حقیقتا از اعجازهای ذهنی امام راحل بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاراه به اینکه در هفته وحدت و مقارن با آن هفته بسیج قرار داریم، بیان کرد: بسیج حقیقتا از اعجازهای ذهنی امام راحل عظیم الشأن (ره) بود.

سردار سلامی ادامه داد: خداوند در ذهن مبارک و نورانی امام الهام کرد تا برای دفاع از حیثیت، شرف، کرامت و عزت مسلمانان در اقصی نقاط عالم یک نهاد نیرومند، یک شجره طیبه و یک درخت مبارک و تناوری را ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: بسیج شجره مبارکی است که ریشه های آن در عمق ایمان و احساس و باور مردم ما شکل گرفته است و شاخسارهای پرثمر آن در آسمان افتخارات انقلاب و اسلام و نظام قد کشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: آن روزهایی که امام به تشکیل این شجره مبارک دست زد هیچ کس نمی توانست ابعاد وسیع تأثیر این نهاد را تشخیص دهد اما بعدها تاریخ حوادث و وقایع ثابت کرد که بدون بسیج نمی توان در مقابل صف آرایی جهانی دشمنان ایستاد.

وی بیان کرد: وقتی دفاع مقدس شکل گرفت و آن  تهاجم جهانی به کشور آغاز شد، جوانان ما لباس جهاد به تن کردند شمشیر جهاد بستند و هجرت را مقدمه جهاد قرار دادند و به آروزی های دنیوی خود پشت پا زدند و برای رضوان الهی به جبهه ها شتافتند و سینه های ستبر خود را همانند صخره های کوه در مقابل آماج حملات دشمن قرار دادند تا حرمت نوامیس مسلمین حفظ شود، تا استقلال کشور تضمین شود و این سرزمین از قدم بیگانگان در امان بماند.

 

سردار سلامی تصریح کرد: جوانان ما از امام اولشان آموخته بودند که اگر دشمن بر سرزمین شان گام بنهد ذلیل خواهند شد این سفارش امیرالمؤمنین(ع) است که نباید اجازه داد دشمن پا در سرزمین شان بگذارد.

 

 

** بسیج فرمول مستحکم و تضمین یافته عبور از همه مشکلات، چالش ها و بحران ها است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: از آن زمان بسیجیان ما آموختند که حتی اگر تحت حکومت اسلامی دشمن از یک زن یهودی جواهری را بگیرید و مرد مسلمان مؤمنی، جوانمرد پاکی  از اندوه آن بمیرد  او سزاوار به سرزنش نیست بلکه شایسته تحسین است و بسیج که الهام یافته روح عاشورا است نماد چنین غیرت و تعصبی است، نماد جوانمردی، آراستگی، وارستگی، ثبات قدم، استواری، صبر و حقیقت جویی است.

سردار سلامی تأکید کرد: بسیج فرمول مستحکم و تضمین یافته عبور از همه مشکلات، چالش ها و بحران ها است تا وقتی که لشکریان خداوند و جنود الهی به اذن او این چنین در روی زمین صف می کشند هیچ دشمنی را یارای غلبه بر این ملت و سایر ملت های مسلمان نیست زیرا خداوند به دست شما راه های غلبه کفار را بر مسلمانان بسته است.

وی گفت: شما شمشیرهای الهی در مقابل دشمنان هستید، قوت قلب، نقطه اعتماد، اطمینان و اتکای ملت برای امنیت، عزت و کرامت شان هستید.

 

سردار سلامی تأکید کرد: درود خدا بر شما که از چشمه سار زلال فضیلت های الهام یافته از عاشورا خود را سیراب کرده اید و ماه و سال ها در رؤیای شمشیر زدن در رکاب نائب امام زمان(عج) در برابر دشمن روزها و شب ها را سپری کرده اید.

 

** بسیجیان رمز حیات و بقای جامعه ما هستند

 

وی با بیان اینکه وقتی دشمن شما را می بینید مأیوس می شود، گفت: هرگاه شما از خانه هایتان بیرون می روید تا صفی را تشکیل دهید که نشان دهید همچنان ایستاده اید بنابراین شما رمز حیات و بقای جامعه ما هستید و خداوند به برکت وجود شما به این ملت عزت عطا کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: رهبر شریف، حکیم، شجاع و جانباز ما با قوت و قدرت ایمان شما و با منطق وحی با جهان قدرتمند امروز سخن می گوید و از مصالح امت اسلام در مقابل دشمنان کافر، مشرک و منافق دفاع می کند.

وی افزود: درود بر شما و شهیدان شما و خانواده های عزیز شهدا که ما دست بوس و پابوس آنان هستیم.

 

سردار سلامی بیان کرد: دوستان عزیز برادران گرانقدر قدر وجودتان را بدانید وقتی شما هستید جنگ نیست، دشمن به ما نزدیک نمی شود چون شما به دشمن نزدیک می شوید دشمن می داند شما از خطر نمی ترسید بلکه عاشق خطرید و در خطر و قلب واقعه شجاع ترید چون اعتماد به نفس بالاتری دارید.

 

وی افزود: مطمئنیم بسیاری از شهدای ما حتی به سودای بهشت به جنگ نرفتند بلکه رضوان الهی را به بهشت ترجیح دادند، پس چنین انسان هایی هرگز شکسنت نمی خورد، چنین جامعه ای هرگز در مقابل دشمن زانو نمی زند شکست نمی خورد بلکه دشمن است که مجبور به کرنش، اطاعت، تبعیت و خاموش شدن می شود.

 

** شاخسارهای درخت بسیج در سراسر عالم میدان وسیعی از جهاد را علیه مستکبران ایجاد کرده است

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: این بودن شما است که امروز در جهان تکثیر شده است و شاخسارهای درخت بسیج امروز در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، افعانستان، یمن، بحرین گسترانیده شده و میدان وسیعی از جهاد را علیه مستکبران ایجاد کرده است.

وی گفت: دیگر برای جهان استکبار ممکن نیست که در نیویورک و واشنگتن بنشیند و از آن جا شئون جوامع اسلامی را تحت مدیریت و کنترل و هویت مسلمانان را تحت غارت و ثروت مالی آنان را تحت چپاول قرار دهد زیرا شما آن ها را از پناهگاه بیرون آورده اید.

 

سردار سلامی اظهار کرد: ضربه ها و سیلی های شکنننده شما تا به امروز شکست های تاریخی فراموشی نشدنی برای دشمنان ما به ارمغان آورده است، آن ها از شما آموخته اند که فقط باید شست بخورند و شما خود پیروزی را به مسلمانان دیگر آموخته اید.

 

** نتیجه مقاومت و ایستادگی خروج خفت بار آمریکا و متحدانشان از بلاد مسلمین است

 

وی افزود: اکر شما نمی ایستادید همه عالم در برابر آمریکا سر فرو می آوردند اما جهان مقاومت را از ایستاندگی شما آموخت و نتیجه این ایستادگی خروج خفت بار آمریکا و متحدانشان از بلاد مسلمین است.

سردار سلامی گفت: دشمن رها نکرده و ما هم ایستاده ایم همانند گذشته او را با شکست بدرقه می کنیم، او  می خواهد اقتصاد و معیشت ما را فلج کند و مردم ما را از نظام خود جدا کند اما چیزی که تاریخ نزدیکِ این روزها به او یاد داده این است که این ملت وفادار که سختی ها را تحمل کرده است به قوت اسلام و داشتن رهبری، قوی، شجاع، نیرومند، حکیم، وارسته، متقی و مؤمن به نام آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، هرگز شکست نمی خورد و با صبر و شکیبایی پاسخ دشمن را می دهد.

 

** تنها راه عزیز بودن ملت ها قوی بودن است

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه هر ملتی در عالم ضعیف باشد ذلیل می شود و تنها راه عزیز بودن قوی بودن است، تصریح کرد: بیت دشمنان ما عنکبوتی است بایستید و از هیچ چیز نگران نباشید.

وی گفت: دیدید سعودی ها چگونه فرو ریختند، دیدید اسراییل چگونه با چند موشک حماس فروریخت و آمریکا عاجز شد این ها حجت های الهی است برای ما که با امید پیش بریم این ها براهین قوتمندی برای ما است سختی ها می گذرند و انچه که می ماند ایمان است، به خداوند توکل کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه