واکنش سپند امیر سلیمانی به کشتار بی رحمانه کودکان یمنی توسط آل سعود/ حیوان هم با بچه ها این کار را نمی کند

امیرسلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: هیچ جای جهان هیچ کودکی نباید مورد هیچ آزاری قرار گیرد و همه باید با این موضوع مقابله کنند. منظور من کودک ایرانی، یمنی، فلسطینی، آلمانی یا هر کجای جهان است.

واکنش سپند امیر سلیمانی به کشتار بی رحمانه کودکان یمنی توسط آل سعود/ حیوان هم با بچه ها این کار را نمی کند

به گزارش ۸دی، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به کشتار بی رحمانه کودکان یمنی توسط آل سعود گفت: یک چیزی که خیلی قطعی است این است که هیچ کودکی در هیچ جای دنیا مورد هیچ آزار روحی و جسمی نباید قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که هنرمندان در چنین مواقعی باید چه کار کنند اظهار داشت: الان که همه جا داد می زنند و می گویند که هنرمندان ما هیچ کاری نکنند، مگر نمی گویند چرا هنرمندان خودشان را وسط می اندازند و می گویند چه کار بکینم و چه کار نکینم؟ هنرمندان چه کاره هستند که اظهار نظر می کنند؟ مگر این حرف ها را نمی زنند؟ تلویزیون اعلام می کند، معاون دادستان می گوید، نماینده مجلس می گوید سلبریتی ها برای چه خودشان را دخالت می دهند.

بازیگر فیلم سینمایی هزارپا اذعان داشت: سال پیش در صفحه اینستاگرامم عکس یک حیوان را گذاشتم، بعد از اتفاقی که اسرائیلی ها بر سر فلسطینی ها آورده بودند، گفتم ” حیوان ها هم با بچه ها این کار را نمی کنند” من حرفم را می زنم و می گویم که هیچ جای جهان هیچ کودکی نباید مورد هیچ آزاری قرار گیرد و همه باید با این موضوع مقابله کنند، ولی منظور من کودک ایرانی، یمنی، فلسطینی، آلمانی یا هر کجای جهان است؛ خود من یک فرد ۴۰ ساله هستم که همه کودکی ام با استرس جنگ گذشته است، ماها خیلی آدم های شجاعی بار نیامده ایم، تجربه ما را ان شاءالله هیچ بچه ای در هیچ کجای جهان نداشته باشد.

وی اظهار داشت: موافق هستم که هنرمندان باید برای این مسائل و در این حوزه ها کار بسازند، ولی هنرمند راجع به همه چیزی باید کار بسازند، کار خیلی درست و جذابی است چرا که پیام هایی که می خواهند را منتقل کنند از این طریق بهتر انجام می شود، ولی من می گویم که راجع به کودکان ایران خودمان هم باید همین حرف را بزنیم، مشکل من با کادر بستن برای بچه ها است، امروز نگوییم بچه های یمن، دیروز بگوییم بچه های فلسطین، می گویم کاری کنیم که بچه ها هیچ وقت مورد ظلم واقع نشوند.

سپند امیرسلیمانی در انتها گفت: من از شما می پرسم شما بچه های یمن را که می بینید آن اتفاق ها برایشان می افتد جگرتان برای شان کباب می شود درست است؟ اگر ببینید سر یک بچه مثلا آلمانی را بریده اند هم قلبتان به درد می آید مگر غیر از این است؟ حتی اگر ببینید یک بچه آهو را یک پلنگ شکار می کند با این که قانون جنگل است باز هم دلتان می سوزد، چون بچه است؛ من می گویم هوای بچه ها را داشته باشیم، متعلق به هر جایی که می خواهند باشند فرق نمی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه