مجید پُتکی میهمان «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر

مجید پُتکی، بازیگر گیلانی سینما، تلویزیون و تئاتر، امشب میهمان برنامه « ما و شما » در کانال کردی شبکه سحر است.

مجید پُتکی میهمان «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر

به گزارش ۸دی،مصطفی قوامی،تهیه کننده برنامه « ما وشما» از حضور مجید پُتکی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در برنامه امشب خبر داد و گفت که ضمن مرور آثار و فعالیت های هنری وی و پخش بخش هایی از فیلم هایی که وی در آن نقش داشته است، گپ و گفت و گوی صمیمانه با این هنرمند با سابقه خواهند داشت.
مجید پُتکی اهل گیلان بوده و کار خود را از سال ۱۳۶۸ شروع کرده است. وی در آثاری همچون «گذر از مه»، «زندگی از نو»، «کوبار»، «سریال آرماندو»، «پایان رویاها»، «لرد»، «زمانی دیگر»، «قول»، «سکوت رعنا»، «قهوه تلخ»، «دلدادگان» و «گذر از رنج ها» نقش آفرینی کرده است.
پخش گزارشی از پشت صحنه برنامه های گذشته مجموعه «ما و شما»، گفت و گوی تلفنی مخاطبان با میهمان برنامه، گزارش مردمی از نظرات مخاطبان در خصوص این برنامه، کلیپ و موزیک ویدئوی شاد کردی و همچنین پخش عکس های ارسالی بینندگان از فیلم ها و تصاویری از اتفاقات جالب با موضوعات اجتماعی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی و متنوع است.
«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی، ۲۹ آذرماه ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه