مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر:

حضور خبرنگاران در جلسات شورا به صورت دوره ای میسر است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، گفت: با توجه به ۱۵ جایگاه موجود در صحن برای خبرنگاران، به صورت دوره ای و هفتگی از اصحاب رسانه با تقدیم دعوتنامه رسمی جهت حضور در جلسات دعوت خواهد شد.

حضور خبرنگاران در جلسات شورا به صورت دوره ای میسر است
به گزارش ۸دی، سید پیام جعفری نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به افزایش رسانه ها در استان، لزوم رعایت عدالت در این بخش و اشتیاق خبرنگاران برای حضور در صحن شورا و به دلیل کمبود فضا در شورای شهر علی رغم میل به حضور حداکثری اصحاب رسانه، مجبور به تعریف مکانیزم جدیدی برای دعوت از خبرنگاران و عکاسان شده است.
وی افزود: با توجه به ۱۵ جایگاه موجود در صحن برای خبرنگاران، به صورت دوره ای و هفتگی از اصحاب رسانه با تقدیم دعوتنامه رسمی جهت حضور در جلسات دعوت خواهد شد.
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت افزود: با تعریف این ساز و کار بی شک حضور تمامی خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های مکتوب به صورت چرخشی در جلسات میسر خواهد بود و در این بین با حفظ شأن اصحاب رسانه و تکریم از جایگاه تاثیرگذار این قشر خدوم عدالت در این حوزه رعایت خواهد شد.
جعفری نیا ادامه داد: وجود چنین مکانیزمی باعث می شود تا در کنار حفظ نظم در روند برگزاری جلسات جایگاه مناسبی برای خبرنگاران عزیز در طول جلسات در نظر گرفته شود تا این عزیزان با فراغ بال به رسالت خود بپردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه